/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Brænder program? (Opdate)
Fra : HFT
Vist : 374 gange
20 point
Dato : 25-05-03 09:59

Hej igen alle.

Nu har jeg haft windows media brænderprogram i et lille stykke tid.
Dvs. efter jeg fik det anbefalet første gang her inde.
Men nu er den gal igen, jeg kan godt gå ind i programmet og brænde.
men ca. 1 min. før den er færdig, skubber den cd ud,
og skriver et eller andet med at den ikke kan brænde den.

Er der nogle der kender nogle andre programmer til at brænde mp3´er med?
Må ikke værer Nero eller Windows Media...

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 25-05-03 10:16

Hej HFT

Du kan benytte stort set alle brænderprogrammer. Selv benytter jeg Adaptec easycd-creator til alle mine brændeopgaver. Det program har jeg, modsat Nero ikke haft nogle problemer med endnu. Det hører dog også med til historien at min brænder er en gammel sag

mvh srhansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-05-03 19:38

Easy cd creator 5 platinum skal helst have en opgradering fra Http://www.roxio.com inden du genstarter efter installation. Filen hentes og lægges parat et sted. Jeg bruger Easy og er glad for det. Godt og nemt program til back up af filer og conv. til mp3 .
Emesen.

Kommentar
Fra : Mamsit

Dato : 26-05-03 13:46

Jeg har mistet cd-rom`en med NERO til min brænder. Troede, jeg herefter kunne bruge min søns, men den passer åbenbart kun sammen med HANS brænder. Den, man kan downloade på NERO.com kan jeg heller ikke få til at fungere. Windows Media vil tilsyneladende kun brænde cda-filer. Jeg kører med XP. Gode ideer? På forhånd Tak.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-05-03 21:11

Har du haft eller har NERO på din maskine kan det give ballade at forsøge med Easy CD creator.
Emesen.

Kommentar
Fra : HFT

Dato : 27-05-03 20:58

Giv en begrundelse!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-05-03 21:16

Hvis det er mig du spørger om begrundelse.
1. Jeg bruger Easy cd creator 5 platinum + opgradering fra Roxio.com til min nye Aopen crw2440 og min gamle HP 8200
Den er let at bruge til backup af filer/convertering af mp3/ og brænding virker på alle cdrom
2. Jeg har været ude for at skulle prøve indstall. efter at have "pillet" Nero ud - det gik ikke godt. Nero fejler ikke noget, men de to programmer kan åbentbart ikke lide hinanden.
3. Jeg kan bedst lide Easy cd creator.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 20 point
Dato : 31-05-03 07:55

Hvis du bruger nero fast brænder plugin så lad være med at benytte denne når
du brænder med MP 9,brænd uden,funktioner>plugin>slå fra og prøv så at brænde,
det kan være at du bliver promtet om du vil benytte nero plugin når du vil brænde der svare du selvfølig nej.Hvis du har denne plugin indstalleret.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-05-03 07:58

Du behøver ikke nero plugin for at brænde med MP9

Godkendelse af svar
Fra : HFT

Dato : 16-06-03 20:21

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-06-03 22:22

selv tak