/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hey Hey lillemig - hold your horses
Fra : Fnollerpige
Vist : 344 gange
1 point
Dato : 25-05-03 00:31

Næææh næh du - at du tager dette personligt hører ingen steder hjemme.

Du skal ikke føle dig såret for jeg er ikke ude efter dig - jeg er bare så træt af alt det her drama.... og efterhånden som aftenen er gået, er det gået op for mig hvad din utilfredshed udspringer fra. Jeg mener dog stadig du overreagerer.

Helt seriøst - jeg er indimellem osse hamrende træt af det her sted og dets evindelige kævl om point, fejlplacerede spørgsmål, irrelevante tip osv osv.

<<<Nogle (bl.a. fnollerpige) har efterlyst en forklaring på min retræte og stillet spm. ved min seriøsitet, det sårer mig.>>> Ja men det gad du ikke forklare - jeg fandt det selv ...

Ja gu`har jeg stillet spørgsmål ved din seriøsitet, for du mener vel næppe at dit tilbagetog oser af gennemtænkt seriøsitet. ( vel ? )

Jeg har ikke svinet nogen som helst til.... jeg har blot ytret min mening OG DET ER stadig tilladt.

Jeg efterlyste egentlig bare en grund til, at du skulle finde din afsked så interessant ( og for den sags skyld nogen af os andre skulle finde os selv så interessante ), at du tillader dig ( i forkerte kategori *hehehe* - så fik jeg lige den med osse )
at opføre et drama som udelukkende har til formål at vi "da allesammen skal se dig forlade Kandu"

Jeg synes det er spildt krudt at du hjerner sådan ud over snyd ( bevares det er irriterende - det medgiver jeg ) men ignorer dog disse brugere, lad vær at hjælpe dem du er "overbevist" om snyder, skriv til Kandu..... og fortsæt med at være Kandu-bruger.

-------------------------------Det er det bare ikke værd....

- og jeg håber ikke det stikker så dybt i dig, at jeg sagde sådan, for at være skyld i du ligefrem skulle kunne blive ked af, at jeg lirer min mening - er da ret alvorligt !!!!!

Så op med hagen og blæs det et stykke - bliv eller gå stille med dørene ....

Hilsen Karina -

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-05-03 00:36

ups mangler måske lige at sige at - ovenstående er svar på dette spørgsmål lillemig stiller mig, men som jeg vælger at svare på i kategorien "Smalltalk"

http://www.kandu.dk/dk/spg/15944

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-05-03 00:46

hej karina..vil du ikke godt være sød og forklare mig hvad dælen der foregår? jeg forstår absolut intet og har købt 4 besvarede sprgsm. uden at blive klogere...

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-05-03 00:52

Jo gerne - det kommer vist af at lillemig oplever dette : http://www.kandu.dk/dk/spg/15933 ( link fra tråd med manse9933 - hvor han henviser til det der MÅ være årsagen )
derefter "tænder" lillemig af og jeg synes det var dybt godnat at overdramatisere sin afsked på den måde lillemig gjorde ... kig i seneste 25 !!

- derfor skrev jeg bare hvad jeg mente om det i : http://www.kandu.dk/dk/spg/15935

og DER gik jeg åbenbart over lillemig´s grænser og han oprettede dette spørgsmål :
http://www.kandu.dk/dk/spg/15944

OG det svarede jeg så ved at lave DENNE tråd ... *LOL*

Forvirret ? Følg med i næste episode af "SKUM" .....

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-05-03 00:55

UPSE BYT LIGE ØVERSTE LINK ud med dette : http://www.kandu.dk/dk/spg/15887

Ja nu bliver det sgu da først kringlet.

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-05-03 00:59

hm... alle de tråde har jeg læst.. !!!

Med angst for at virke uforskammet synes jeg lillemig er en papnakke!
i det mindste kan han glæde sig over en masse polemik om sin person...synd det bare er en fiktiv net-identitet der ikke har en dyt med det virkelige liv at gøre

tolkede mig tidligere frem til at det handler om et spørgsmål hvor to "fremmede" med relativt nye profiler blander sig og det pisser ham fuldstændig af, og han er sikker på det drejer sig om snyd (nu kan jeg ikke finde pågældende sprgsm.!) Det begriber jeg ikke, eftersom de ingen points får ud af det...

Manden er gal!!

Kh Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-05-03 01:00

ja...det er lige præcis det spørgsmål jeg relatererede til!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-05-03 01:02

og jeg kan stadig ikke begribe hvad det har med snyd at gøre..
måske er jeg lidt fattesvag, det vil jeg da slet ikke udelukke, - men hvor i h... h... h...... er problemet?????????

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-05-03 01:08

Ingensteder for lillemig overser at "Rupta" egentlig bare spørger mere ind til emnet / spørgsmålet som asbjoren rent faktisk stiller - "no law against that!!"

og hverken Rupta eller asbjoren fatter nada af hvad der foregår i lillemigs hoved efterhånden som spørgsmålet udvikler sig .... og tilsidst flipper lillemig ud.....

Der er intet problem og ingen snyd overhovedet i det spørgsmål!!!

jeg ahr i hvert fald set snyd der manifesterede sig tydeligere end i dette tilfælde ....

*LOL*..... som sagt i et andet indlæg det lillemig ryger eller drikker vil jeg ikke have noget af !!!!

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-05-03 01:12

he he..heller ikke jeg!!

Nå..vil se dyner..."ses" imorgen

G`nat

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-05-03 01:15

Ja det gør vi garanteret - sov godt, Christina *SS

Accepteret svar
Fra : lillemig

Modtaget 1 point
Dato : 25-05-03 02:06

Uha uha da da - da da (papnakke???)
http://www.kandu.dk/dk/spg/15948
Foreløbig må I have det, erkender der (også) er seriøse deltagere på sitet!

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-12-03 14:03

Tak for svaret lillemig.

-----------------------------------------

Merry Christmas

fra Karina