/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan?
Fra : mango
Vist : 434 gange
100 point
Dato : 25-05-03 00:02

Hvordan er det jeg gør, når jeg skal dobbeltklikke på mine mails, før de åbnes??
Altså.. Jeg skal have indstillet min mailbox til at mine mails ikke automatisk bliver åbnet når jeg klikker èn gang på dem..hold da fest hvor er jeg dårlig til at formulere mig lige nu

Flove Sus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-05-03 00:04

Du skal lige over i dine indstillinger for mus på kontrolpanel.
Eyvind.

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 25-05-03 00:12

Kører du Outlook eller Outlook Express?
Har du slået "Preview Pane" til?

Hvordan åbnes de? I et nyt vindue eller bare i mailprogrammets inbox?

mvh/HJP

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-05-03 00:15

Hmm nej, tror ikke det er det!! Eyvind...jeg vil have det sådan at jeg skal dobbeltklikke på mine mails før de åbner..du ved for at undgå at åbne en mail der er indficeret..har haft det før, men efter at have tømt computeren flere gange..har jeg dælme glemt hvordan jeg gjorde..mener bestemt ikke det havde noget med musen at gøre!! Men en eller anden indstilling i outlook!!
Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-05-03 00:18

Jeg bruger outlook express..og de åbnes i mailboxen.

Hvor ligger det der Prewiev henne?

Sus

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 25-05-03 00:21

Under "Vis" er der en "Indholdsrude" i Outlook. Er den slået fra???

mvh/HJP

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 25-05-03 00:21

Kontrolpanel ->Mus ->indstil dine knapper der.

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 25-05-03 00:22

Det hedder sikkert nogenlunde det samme i Outlook Express

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-05-03 00:26

Ja det var ikke der.
Nu tror jeg at jeg har fundet det:
I Outlook>indstillinger>læsning>ingen hak i hent automatisk.........
Eyvind.

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 25-05-03 00:27

Under "Vis" er der noget som på engelsk hedder "Layout". Deri kan du fravælge "Indholdsrude".

Layout er i min OE nr 4 fra oven i vis-menuen. Jeg kører OE6.

mvh/HJP

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 25-05-03 00:28

Jeg tror ikke det er det Eyvind. Det er noget der kun bruges hvis man bruger remote-mail.

mvh/HJP

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-05-03 00:29

Jeg kan ikke finde en indholdsrude i "vis" med noget Prewiev?? Og i kommer alle med forskellige løsninger..nu er jeg mere forvirret end informeret
Jeg er altså en klovn til det her..sorry håber i kan bære over med mig??
Sus

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 25-05-03 00:31

Rolig nu. Hvilken OE version kører du???

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-05-03 00:32

nej eyvinds hjælper ikke
Sus

Accepteret svar
Fra : hjp1974

Modtaget 110 point
Dato : 25-05-03 00:33

Nu tjekkede jeg en dansk Outlook Express 5

Du går ind i "Vis" -> "Layout".
Der er der nederst et hak i "Vis indholdsrude". Det fjerner du og så skulle det virke........

mvh/HJP

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-05-03 00:34

hvor kan jeg se hvilken version jeg kører? Det er XP Home jeg har?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-05-03 00:35

Må jeg lige høre - hvilken mail konto-type kører du med.
Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 25-05-03 00:36

Tak for svaret hjp1974. Yeeaahhhh nu duer det..tusind tak for jeres tålmodighed MØS!!

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 25-05-03 00:36

Det var ikke Windows jeg tænkte på, men din Outlook Express

Men det burde stadig være "Vis" -> "Layout" -> fjern hakket i "Vis indholdsrude"

mvh/HJP

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-05-03 00:37

Det var dette der virkede:

Nu tjekkede jeg en dansk Outlook Express 5

Du går ind i "Vis" -> "Layout".
Der er der nederst et hak i "Vis indholdsrude". Det fjerner du og så skulle det virke........

mvh/HJP

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 25-05-03 00:37

Det glæder mig jeg kunne hjælpe

mvh/HJP

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-05-03 00:41

Tak hjp1974, så var det lige dagens videnforøgelse.
Eyvind.