/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Forsiden ændret
Fra : kiul
Vist : 447 gange
25 point
Dato : 08-12-11 10:57

Hej.
Nu er forsiden på brandabc.dk lavet om.

Under kurser er der kommet kursuskatalog online.

Billede nr. 3 virker ikke endnu - arbejder på det

www.brandabc.dk

Ville blive glad for feedback :)

Ha en go dag

//Kim

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-12-11 11:04

Nu virker siden spændende og professionelt.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-12-11 11:59

Jo den er blevet meget bedre. Men den sterile baggrund, er måske stadig for dominerende. Så hvis du havde et bagrundsbilled, som du blegede næsten helt ud, så kun det kan anes, ville bløde den hårde hvide flade op.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-12-11 16:29

I skal huske på en ting, at Røde Kors i mange år har undervist i førstehjælp og har gået samarittervagt til srævner og andre arrangementer med mange mennesker.

Den brede befolkning forbinder førstehjælp med aftenskoler og Røde Kors.

For når man søger et førstehjælpskursus, så får man ikke jer, men en bred vifte af andre der giver førstehjælpskurser.

http://www.dfrnet.dk/oak.jsp?id=439

Kommentar
Fra : kiul

Dato : 08-12-11 23:20

Det er korrekt, men vi er ikke en organisation, men et privat firma :) Der er jo mange små virksomheder rundt om, der tilbyder førstehjælp

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-12-11 01:41

Håber du får den til at køre med alle browsere
bare jeg SCROLLER = vand på siden/ enten eller/ op og ned
Og det er helt sikkert det STORE billede af en lille PDF fil
Pas på med størrelsen på dine billeder!!!
det tager en sk-de evighed for visse brugere at loade.
Prøv dette program - til at gøre dine billeder lidt mindre / uden det går ud over kvaliteten
http://luci.criosweb.ro/riot/
OG ellers få dine (tags) i orden, så men ikke står med en side, hvor der bare står = hjemmeside
Der findes mange måder, men de fleste koster penge.
Tænker på Google´s søgemaskine.
Citat
Det er korrekt, men vi er ikke en organisation, men et privat firma :) Der er jo mange små virksomheder rundt om, der tilbyder førstehjælp

Hjælper aldrig personer/// der tager penge for at hjælpe andre