/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Zysters Tip
Fra : Brommi
Vist : 1043 gange
100 point
Dato : 06-12-11 10:32

Citat
Link:
http://www.alt-til-windows.dk/?Artikler/GratisVersionAfMicrosoftOffice2010/1097

************************************************************************

Få en gratis version af Microsoft Office 2010 på din computer, der indeholder Microsoft Word til tekstbehandling og Microsoft Excel til regneark. Det er ikke en hemmelighed, at Microsoft Office er et af de mest anvendte softwareløsninger til styresystemet Windows. Desværre er Microsoft Office ikke tilgængelig i en prøveversion, men med Microsoft Office 2010 Starter Edition Free får du faktisk en gratis version af det populære kontorprogram...

En lækker detalje ved Microsoft Office 2010 Starter Edition Free er, at du kan skabe en "portable" (bærbar) version som kan lagres på et USB-drev og kan anvendes på andre computere.

************************************************************************

Zys [Sol] ter

jeg forstår ikke hvorfor folk har givet negativ karakterer til zyster tip om office starter edition. Jeg var ikke selv klar over at der var sådan en GRATIS udgave man kunne hente. Før jeg fik en ny computer for et par mdr siden hvor det var pre-installeret fra "fabrikken".
Det er hvis kun word samt excell der er i den pakke........... for mit vedkommende har jeg stort set aldrig brugt de andre programmer i office pakken... selvom jeg HAR lortet liggende på en DVD bag mig i en skuffe. (fuld version, ikke oem)
Den kan iøvrigt godt laves om til dansk. og er ikke KUN engelsk som "Webm" kommenterer..
og at give mindre karakter fordi man selv allerede har brugt penge på pakken er efter min mening groteskt!
Det virker somom folk. ikke kan lide Zyster... fair nok... men ingen grund til at flame et ganske habilt hvis ikke super tip som han har skrevet. FØJ!

Kommentar
Fra : JørnStar

Dato : 06-12-11 10:48

Tak Brommi ...

Jeg er "Zyster", og jeg undrede mig faktisk også over, hvorfor "tippet" fik så negativ en modtagelse.

Ja - Jeg ved det jo godt - For 4 af "tip-bedømmerne" er mine svorne fjender her på kandu.dk !

- Derfor ville de, naturligvis kun give 0* !

Men den første, som afgav sin stemme gav 5*. (Ikke min fjende, åbenbart).

Skal vi nu ikke lige give "Tip" de bedømmelser de fortjener - Som "Tip" -

Og ikke, fordi vi kan li´ eller ikke li ´personen ???

Har nemlig også set, at "Tip" af tvivlsom værdi, eller "Tip", som man kender fra 100 i forvejen -
De går hen og får "fuldt hus" - "Bare" fordi det er er af "vennerne", som skriver et "Tip".

Mvh Jørn

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-11 10:59

Først > et tip bør bedømmes ud fra værdien i tippet.

Og så kan jeg ikke forstå at du Jørn Rudolf, hele tiden blamerer dig selv.
Det grænser til selvpineri, når du hopper ind her på Kandu som en almindelig profil og deltager i spørgsmål.............................men i løbet af et øjeblik begynder at rode rundt i mangeprofileriet.
Du lover så, at du kun har een profil og at du vil opføre dig normalt............
Men - du har nu allerede mindst to profiler, som kalder på negativ tiltale.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 06-12-11 11:28

Jeg har været på kandu i næsten et årti.. wow.. on/off siden 2003.. og alle de anklager og beskyldninger er bestemt ikke noget nyt!

Dobbelt profilering. altså. mere end 1 profil
Der er ingen regler der siger man ikke må ha mere end én profil herinde..
referance:
http://www.kandu.dk/rules.aspx

Istedet for at klynke over at en bruger har mere end én profil.. så klynk til kandu service team. Der er ingen der gider høre på det. især hvis de stiller et spg. og de bliver bombarderet med underlige indlæg om at en bruger har personlighedspaltning.

kandu er til for at lære og lære fra sig.

Udover det så kan vi sikkert hurtigt blive enige om at det ikke er helt okay at ha mere end én profil.

Mht. Zyster. så har han været "så vidt jeg kan se" rimelig ærlig i tidligere indlæg og sagt at han heller vil ha et kandu navn der reflekterer hans rigtige navn. Det er da fair nok et eller andet sted.

og inden nogen begynder at anklage mig for at være en dobbel"gænger" så kan jeg ligeså godt sige det nu... nej. dette er den eneste bruger jeg har herinde.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-11 11:40

Jeg er ikke en der klynker over, at nogen har flere profiler. Jeg har selv flere af dem.
Emesen / e.c / emesen. / og den jeg bruger nu > eyvind
Men det er måden jørn bruger sine profiler på som virker lidt fjollet.
Hvis nogen skaber sig for meget, eller er ubehagelige, er det muligt at udelukke profilen fra oprettede tråde - men her bliver jørn ved og ved og ved og ved - med nye profiler..................................og det kan godt virke lidt trættene
Det er som om jørn ikke kan trives på almindelig vis.

Kommentar
Fra : Jørn---Rudolph

Dato : 06-12-11 11:48

Eyvind

Korrekt – Ja jeg roder rundt i ”profil-spørgsmål”, hvilket jeg hader !

Gik, fredsommeligt ind som Zyster – fik 2 gode svar angående Linux-Mint.

Men så blev jeg, som sædvanligt, ”overfaldet” af forskellige profiler, som fortalte hvem jeg i virkeligheden var – med lange lister for før.

Med kritik af mit tøj o.s.v

Jeg ”tilstod” at jeg var Jørn Rudolph.

Men så blev det for meget person-fnidder-fnadder.

Jeg ville oprette en ny.

Gjorde det – Jørn---Rudolph,
Men fortrød

(Denne profil er aktiv, jeg har ikke brugt den før nu)

JørnStar blev blacklistet

(Ellers ville jeg ikke have brugt Jørn----Rudolph)

Zyster er blacklistet.

Og så oprettede jeg en jorn- (som jeg også fortrød, og som jeg har glemt koden til, og har slettet e-mail om)

Den må gerne slettes af ”Support”

Altså:

Jeg har én aktiv profil: Jørn---Rudolph

Den bliver, naturligvis også blacklistet !

Men – hvis den ikke gør, så vil jeg beholde én profil – ikke oprette flere !

Hvis jeg ikke bliver blacklistet, så kunne det da være morsomt at få de udlovede points …

Det er først efter at Zyster blev ”afsløret” at jeg oprettede alternative profiler,
Som jeg, som sagt, kun ville bruge én af …

Tak for svar fra Brommi og Eyvind - Og så er jeg sikkert blacklistet !

(Håber det dog ikke) - Men vi får se ...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-11 11:50

Det var sagt på den pæne måde Eyvind

Manden er da total gak i låget, nu har han lige oprettet profil #170 i løbet af et par år.
Kort og godt, han er lam i roen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-11 11:55

Det er så #171

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 06-12-11 12:07

DVS. følgende brugere.
Citat
Zyster, Jørn Rudolph, JørnStar, Jørn----Rudolph, jorn-

jeg får det til 5.. ikke 170....

@klaudi
Du tæller lige så godt som jeg måler efter jeg har fanget en fisk ;)

spøg til side... det er "kun" 1 mere end Eyvind.....

Nu sider jeg så bare tilbage og undrer mig over hvorfor hans Tip fik negativ karakter når et tip burde bedømmes udfra værdien af indholdet og ikke efter hvor mange/få profiler man har herinde. Det er selvfølgelig muligt at folk ikke mente det havde nogen værdi.. men det var ikke det folk gav udtryk for... erstat selv "folk" med "navn" jeg gider ikke muderkaste. folk ved selv hvem folk er....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-11 15:32

Her er et lille udvalg, taget fra denne tråd:
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=159401

Jørn_Rudolph
JørnSpammer
JørnFHRudolph
JørnR
JørnIgen
vic2000
Whitelist
Brownlist
Greenlist
Bluelist
Imam
Kbh-N
bilbjørnen
cykelhesten
Zepto
JørnRudolph
Dummesen
Mik3000
onkelDum
KanduPlatugle
Båndsalat
pære
æble
Skvadderkål
kastanie
ferskeen
Avisbud
Snydetampen
køvenhavner
FuglFønix
BlackStars
PiiiiP
PaterThaisan
PaterTheisan
vagnz
PRO-filsen
fint-tip
dumt-tip
zulux
snabel-a
BLACK-mig
Klaud
piaskovl
Rens-dyr
nemthva
oletagersen
krommen
Rent-Kandu
keller23
spørger
Bladbud
gasovn
aa11aa
ToysRus
bæffer
soltulipan
GillBates
goglo
w11w
zz99xx
zz88xx
zz77xx
zz66xx
zz55xx
zz44xx
zz33xx
e11e
DellComp
zz22xx
zz11xx
xz1zz
JatR
kandubrugeren
hvadså
mylykole
guf1giver
pointguffer
Filur-3
filur-2
Filur-1
wwwww01
Slut-spurt
q11P
q22p
q33p
høstblomst
PåenIgen
BURGO_HØGE
Gule-Rod
Oprydder666
FjæsBog
trivielt
lille-mig
pestilens
pinge
FuglFinish
lille-mig
pestilens
Burka
TimFlip
smiltilmig
webx
mælkergodt
tilmeldt-nu
sober
JørnR
janus64
KlapTorsk
Nissesen
tim80
SoberTorsk
xbruger
godavs
løgner
Jørn_Rudolph
CarmDown
smellur45
Jør-n
DecemberRæv
rødebrik
R-æ-v
wolwin
DropDetFis
witzen
JørnX
briik
BlackPeet
R-æ-v-e-n
zorto
carsten85
BullGuard
JørnSpammer
bo68
ludo-man
retur

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 100 point
Dato : 06-12-11 15:51

Man skal da ikke give points efter om det er venner eller fjender,
men om det pågældende tip er brugbart og godt/usædvanlig godt...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-12-11 15:53

ligesom man kun skal købe/hente vinterdæk hvis de er brugbare og gode/usædvanlig gode...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-12-11 16:13

Jeg er lidt i tvivl om det med en fredelig færden fra Jørns side- blev blacklistet af den nye profil, uden at jeg overhovedet havde skrevet et eneste ord i spørgsmål eller tip.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 06-12-11 18:23

@kalaudi
Må erkende, jeg er overrasket... nærmest chokeret.. troede ikke på det først.. men jørn har jo sagt ok til listen. så kan jo kun tro den er rigtig.. Selv på over en periode på 10år er det en LANG liste. Ved godt reglerne ikke siger noget imod flere profiler.. men F... det er mange...
Citat
Taxi Webm !

Tænk engang - Har du gemt denne liste ?

Hvor forbløffende / rørende (Tænk jeg synes listen var meget større !) - Men jeg har den ikke. Gemmer ikke på sådan noget bras ! [Blink]

Tak også til granner01 ...

Jeg har helt óg aldeles lagt de dårlige vaner på hylden - Hvad angår alle disse forskellige profiler.

Holder mig til ét, nu ...

Vil heller ikke spamme i så stor stil som før ...

Håber på at blive, sådan nogenlunde accepteret som "almindelig" kandu.dk bruger ...

seriøst Jørn. laver du i det hele taget andet end at oprette profiler på kandu ?

undertegnede kender til mange andre forums som jeg er medlem af og hygger mig på... du er godt klar over at internettet er større end www.kandu.dk ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-12-11 19:30

Ja det er han klar over, men jeg tror det er en personlig irritation at Kandu konsekvent blacklister ham.

Vi var mange der ikke gad Kandu i den periode, når vi trykkede på seneste spørgsmål, så stod der 2 sider med spørgsmål fra Jørn til 10 poing. Seriøsde spørgsmål kom på side 3.

Så vi gad ikke kandu i den tid. Siden kandu indførte mobilnummer og mailadresse så har han kun lavet 5-6 årofiler. Men der har været ro hele sommeren. Så stille og roligt at næsten alle vendt tilbage.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 06-12-11 19:49

Jørn er opmærksomhedssøgende, og så længe Klaudi og Granner bliver ved med at sætte fokus på ham, så fortsætter han, sørgeligt at de ikke har fattet det endnu.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-11 21:04

Det da li'så sørgeligt at han ik' har fattet det!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-12-11 22:05

Årh Olesen, han IP nummer er lige nu blokeret af Kandu, så lige i øjeblikket er han ikke på.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 06-12-11 22:30

Granner01, jeg er pisse ligeglad om Jørn er her eller ej, mig generer han ikke ved at stille spørgsmål til 10 point, svar eller lad være.

Det generer dig, men så lad da for fanden være med at blive ved med at gå ind i hans tråde, og bloker ham i dine egne.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-12-11 23:48

Om vi kan lide ham eller ej. Han er en person med personligheds saltning. Han er faktisk klonet i et utal af versioner, som det fremgår af den navneliste som klaudi har lagt.
Han lider af kontaktbehov, som han forsøger at gennemtvinge her på kandu og i mange andre fora.
Det billed som jeg har af ham, ligner han nærmest en rynket hønse anus på 90.
Ikke noget kønt syn, og som man ikke bør vise til børn der skal tidligt i seng, da de så vil få marerit.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 06-12-11 23:57

Citat
granner01

Årh Olesen, han IP nummer er lige nu blokeret af Kandu, så lige i øjeblikket er han ikke på. [Glad]

@granner01
hvordan ved du det ? midlertidigt eller?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-12-11 00:32

JornRudolph@YouMail.dk

Læs blot denne arikkel: http://drilleren.wordpress.com/2011/10/29/vrede/

Søg på google med "Jørn Rudolph tåstrup" og du har en del af hans sønder register

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-12-11 00:32

Fordi Kandu har gjort det så mange gange før over 2 år hvor han huserede.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-12-11 00:34

Og Olsen

Jeg har ikke blokeret for Jørn i nogle af mine egne tråde. Og jeg har ikke blacklistet ham. Jeg har ikke blacklistet en eneste.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 07-12-11 00:51

Jeg synes vi skal stoppe tråden her. Der er blevet lagt en del på bordet. og jeg vil ikke have at det udvikler sig til alt for meget muderkastning.

fakta er jørn har flere personligheder end nogen anden!!!

men fakta er også at jeg synes hans tip var godt, hvilket mit "spg" gik ud på i første omgang

Jeg håber også at han stopper alt det L... for det er der squ ingen der gider. Det sagde han jo selv han ville... men det vil tiden jo så vise..

Godkendelse af svar
Fra : Brommi

Dato : 07-12-11 00:53

Tak for svaret svendgiversen.

Du har fuldstændig ret og jeg håber folk tænker mere på indholdet af et tip fremfor hvem der har skrevet det fremover.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-12-11 12:12

selv tak