/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hvem vinder grandprix??
Fra : mango
Vist : 389 gange
200 point
Dato : 24-05-03 22:20

Lad os lave en lille afstemning!

Den der vinder får pointene

Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-05-03 22:24

hvem vinder grandprix...sus, det gør dem der får flest points!!!!

(er på besøg hos min moar, holder rygepause i kontoret...hun er ikke-ryger, damn!!!!)
iøvrigt ser vi ringenes herre...

Kommentar
Fra : l.Wils

Dato : 24-05-03 22:38

Danmark vinder . fordi Mylle er sent a h til . håber han blir der.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-05-03 22:43

Ja Chris..du har helt ret..jeg gider dælme heller ikke se det , men ungerne sidder og ser det, så jeg kan jo da ikke undgå at høre det...dette var da egentlig også bare for at finde på et eller andet skørt. Det er jo en skør aften herinde aligevel ...

Sus

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 24-05-03 22:44

Jeg syntes ikke at de er så gode til at synge de forskellige. Det er svært at bedømme, da der ikke rigtig er noget der fanger mig indtil vidre... Den fra Romanien kunne godt få en del point.
Hvad siger i til ham Rod Stewart fra Sverige?!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-05-03 22:57

Min søn siger Belgien er bedst...lød nu heller ikke helt så tosset.

Hvad med Østrig..det var da ren parodi..tror også det var ment som sådan

Sus

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 210 point
Dato : 24-05-03 23:28

Jeg har hverken hørt eller set det før nu.

Så måske Tyrkiet kunne gå hen og vinde.

Cristina

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-05-03 23:30

hmm sidder vist mest og snakker med mig selv

Må hellere finde på noget andet..kommer tilbage når jeg har fundet på et eller andet
Sus

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 24-05-03 23:36

Kom for sent til at se starten af Grand Prix. Jeg så først genudsendelsen af sangene senere. Kan godt lide Tyrkiet,men syntes at sangerinden så lidt sur udo:( . Det ser ud til Tyrkiet vinder..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-05-03 23:36

Det er ligemeget hvem der vinder, bare der er nogen lækre sild med, og de behøver ikke at kunne synge.
Eyvind.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-05-03 23:42

Emesen så må du være vild med hende fra Grækenland? Hun hørte da mere hjemme i en pornofilm *LOL*
Sus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-05-03 23:54

Ja jeg er da vild med Grækenland. Men jeg kender ikke specielt nogen fra landet. Desværre har jeg ikke set Grand Prix, for jeg har været ude på besøg.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 24-05-03 23:56

rusland.................

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-05-03 23:57

Grækenland

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 25-05-03 00:05

Ja du kom jo først med det rigtige svar..så værsgo..og sov godt allesammen.

Knus fra mig

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 25-05-03 00:32

Hold da helt op.

Det var godt nok "close race" til sidst.

Men jeg takker og bukker.

Mvh
Cristina

PS.: Emmesen, jeg syntes det er rigtig synd for
dig, at det ikke blev Grækenland. så du kunne
have fået et glimt mere af hede.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-05-03 00:33

Det eneste der er at sige til afslutning - er at "det gjorde århundreres skodsang - den var ikke god !!!"
det var der forresten ingen af dem der var........

Godnat allesammen

Karina

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-05-03 00:40

Giver dig helt ret Karina..uff
Sus
og godnat nu

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-05-03 01:14

Jammen Mone - jeg har slet ikke set det. Men det lyder interressandt, måske man kan købe en video og se det.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 25-05-03 01:33

Ja,ja, det kunne jo være jeg skulle tage og læse hvad du skriver. Jeg så jo kun det der med de lækre sild.

Måske nogen har optaget det !!!!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-05-03 19:32

Det er ikke nødvendigt med video, jeg har kikket på Clans tip
http://www.eurovision.tv/public/participants/index.html
Men jeg er stadig glad for selve Grækenland.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 26-05-03 00:17

Det kan jeg godt forstå, det er jeg også.

Smutter lige en tur til Rhodos på næste søndag.

Mone