/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Er den her eksterne harddisk noget værd?
Fra : Nyx-x
Vist : 587 gange
50 point
Dato : 04-12-11 18:17

http://www.pricerunner.dk/pi/36-848626/Harddiske/Seagate-One-Touch3-1.5TB-USB2.0-Firewire400-Firewire800-7200rpm-Produkt-Info

Jeg er ude efter en ok men også prisbillig ekstern harddisk.

Denne har jeg kik på fordi den er ret billige. Men er den ok?
Er der en kandut der har erfraing med dem og kan guide en?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 04-12-11 18:31

Er dit link korrekt - den henviser umiddelbart til en Port Designs - BOSTON IV 14 CL Topload bag
til kr. 264,-.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-12-11 18:33

Der er et eller andet galt på den side, billedet er Maxtor og HD er en Seagate og
du får ikke en HD på 1500GB til 264kr!

Produktinformationen ser fin ud, der er bare ikke USB 3

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 04-12-11 18:52

Jeg kender ikke den HD - men seagate Baracuda har jeg ikke haft vrøvl med.

Den du henviser til har ikke hot swap og skal sansynligvis først tages fra efter en standset computer.

Måske en Seagate lagt ind i et Maxtor hus.................og det kan gøre det, at hverken Maxtor eller Seagate værktøjsprogrammer kan håndtere den ved rensnig osv..................jeg er også meget i tvivl om du skal købe den.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 04-12-11 20:13

Heh den kommer du nok til at slippe omkring en 12-1300 for. Der er 2 harddiske i boksen der kører i raid, så man kan enten bruge den som en stor disk eller spejle den for sikkerhedens skyld.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 05-12-11 09:20
Kommentar
Fra : transor

Dato : 05-12-11 10:40

Der er rodi den side fra pricerunner.
Du skal ikke regne med at få den harddisk til den angivne pris.

Hvis du vil købe eksten harddisk eller kasse til montage af harddisk, skal du se efter en usb3.
Det har de nyere computere. Med usb2 går det dræbende langsomt med store filer.
Hvad skal man med 1,5 TB hvis man ikke har store filer.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 05-12-11 13:25

Borset fra det med prisen, så har jeg en 500GB som jeg bruger som backup på 4 år - uden problemer, så produktet fejler ikke noget!

Godkendelse af svar
Fra : Nyx-x

Dato : 05-12-11 19:51

Tak for svaret Eyvind.

Jeg tror bare jeg kigger på en anden. Det hjælper ikke meget, med en jeg ska have stoppet computer for at tage den fra.