/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
aktivering part 2
Fra : ultra2
Vist : 560 gange
100 point
Dato : 03-12-11 23:21

efter samtale med microsoft er det lovligt når man har købt en win 7 pro eller?
med 2 skiver altså en med 32 bit samt en med 64 bit i samme æske
kan man instalere først den 32 bit så kan du fortryde og så instalere 64 bit
men altså kun i den samme maskine så valget er dit .
vil i lege med reg nøgle så versågod her er nogle kommandor
gå i start skriv cmd enter højre klik kør som administrator
skriv så slmgr -rilc dette fjerner licensen
skriv så slmgr -upk dette fjerner pruduktnøglen fra systemet
skriv så slmgr -cpky dette fjerned nøglen fra reg basen
skriv så slmgr -ipk xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx xer din nøgle
genstart (husk at gå op og aktivere) det virkede på min.med micro i baghånden.
prøv det hvis i tør

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-12-11 23:41

Hvorfor skulle jeg det? Jeg har en helt lovlig win 7 ultimo og jeg har både 32 bit og 64 bit installeret.

Og det er lovligt. Jeg har købt og betalt det program. Jeg har det også installeret det på min bærbare. Det er også lovligt, bare de 2 maskiner ikke er i brug samtidig.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-12-11 23:44

Du skulle have sat det under tip, så gavde jeg givet dig 5 stjerner.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 04-12-11 00:28

Godt granner - så har vi en lovlydig borger i landet. Det der ser ud til nu at blive oprullet om den afgåede regering tegner ellers ikke godt. Tak og fortsat go` weekend

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-12-11 09:35

Altså Granner1 - man kan da godt fjumre med lovlige windows udgaver, og så er det rart at kunne vende tilbage til start.

PS.
Den får 5 ***** når den kommer i et tip.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 04-12-11 09:35

min er skam også lovlig men kunne ikke aktiveres
hvad den er nu
og nej du må ikke have den samme win 7 på 2 maskiner da dit nr er ens

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-12-11 11:14

Jeg ringede til Microsoft og spurgte, jeg bruger min stadionære hjemme og min bærbare i sommerhus. De er ikke tændt samtidig. Så Microsoft sagde at det var OK.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 04-12-11 16:04

så er den sat i tip

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 04-12-11 16:06

jeg motager ingen mail fra kandu ??????

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 04-12-11 18:56

Tja - den nåede jeg så ikke at bedømme..........................og nogle af dem som har bedømt aner ikke hvad de har kigget på.

Herfra ***** og

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-12-11 18:59

Jeg får heller ikke mail fra Kandu, men det er ikke nyt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-12-11 19:08

Os som har vip mail ..............................hos google får da mail.

Kandu.dk serviceagent@kandu.dk til Eyvind
Vis detaljer 19.58 (0 minutter siden
http://www.kandu.dk/spg159379.aspx

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 04-12-11 20:15

nå men nu var det ikke for at få stjerner eller andet.

nede i mit højre hjørne stod der vurderings version 7601
win siger den lukker om 4 dage det tog microsoft 14 dage at løse opgaven
det vidste sig at min kammerat havde givet mig sp 1 32 bit samt 64 bit win 7 model cr
den kan ikke kører i en alm pc dersf hele baladen da den rigtige sp1 blev hentet og install så forsvandt ver7601 og vin med de kommandor som beskret tidligere kunne aktiveres.
http://www.microsoft.com/downloads/da-dk/details.aspx?familyId=c3202ce6-4056-4059-8a1b-3a9b77cdfdda her hentes den rigtige windows6.1-KB976932-X64.exe .
eller 32 bit
god fornøjelse.

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 04-12-11 22:38

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind