/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
start af internet
Fra : Dieter
Vist : 576 gange
100 point
Dato : 03-12-11 14:26

Jeg har fået ny PC - Fujitsui Siemens Esprimo med Windows 7 prof.
Jeg er ikke selv prof.
Hvordan laver man forbindelse til internet Explorer ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-12-11 15:47

Du skal selvfølgelig have en internet forbindelse for at komme på internettet. Så hvis ikke du har et lan kabel i eller en trådløs forbindelse så kan du ikke komme på nettet.

Hvis du har oprettet forbindelse, må du lige være lidt mere specifik med hvad det er du mener.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 03-12-11 16:00

Jeg har en LAN forbindelse.
Jeg kan bare ike starte exploreren.
¨Når jeg bruger fejlsøgning får jeg at vide at "problemet kan ikke identificeres.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 03-12-11 16:19

jeg har fået øje på en box hvor der står "du er offline".
Men kan ikke se, hvordan jeg kommer"online"

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-12-11 17:14

Hvis du er offline er du ikke på nettet. Er dit netkort installeret. KIg i
Start - højreklik Computer - Egenskaber - Menuen til venstre klik på Enhedshåndtering - Er der nogle gule spørgsmålstegn udf for hardware - i så fald tyder det på manglende driver installering.

Accepteret svar
Fra : erjoa54

Modtaget 100 point
Dato : 03-12-11 18:36

hej Dieter
Råd - få fat i en bekendt/ven der har internetforbindelse og tag tråden op om de indledende skridt mht. at komme på.
En masse tekniske forklaringer om hvad du evt. kan gøre tror jeg vil forvirre dig.
Altså hjælp med "hands on"!
mvh. erjo

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-12-11 09:56

Start din browser.
Filer > kig nede af listen om der [ V ] Arbejd ofline
Hvis der er så klik det V væk.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 04-12-11 12:55

Tak for svaret erjoa54.
Men jeg kender en der er IT mand. Men hvad kan han hjælpe med når jeg netop ikke er på nettet .
Alt andet lige har jeg lige indlæst alle deriver en gang til
OG nu er jeg på nettet