/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Resette en Samsung Galaxy mini ?
Fra : bennymanden
Vist : 1075 gange
200 point
Dato : 30-11-11 22:51

Hej.
Jeg har prøvet at forbinde min Samsung GALAXY mini GT-S5570 med min PC via et USB-kabel som blev leveret sammen med telefonen.
Jeg havde i forvejen downloadet og installeret Samsung Kies på min PC - midt under forsøget på at oprette forbindelse mellem de to enheder "frøs" skærmbilledet på telefonen og der skete ikke mere.
Nu kan jeg slet ikke gøre noget med telefonen, den kan kun slukkes ved at udtage batteriet, og hver gang jeg tænder den kommer det samme skærmbillede og ingen knapper på telefonen fungerer.
Jeg tænker på, om der findes en metode til at nulstille telefonen totalt, så den kan startes op helt forfra igen ?
Jeg har uploadet et billede af telefonen som den ser ud nu, det kan ses her:
http://peecee.dk/upload/view/338742
håber nogen kender problemet og evt. har en løsning.
mvh
Bennymanden

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-11-11 23:12
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 30-11-11 23:21

Desværre Klaudi - jeg har prøvet flere gange, men den slukker selvfølgelig kort når jeg holder tænd/sluk knappen inde, men selvom jeg også hele tiden holder enter knappen inde så starter den igen i det samme skærmbillede -
skide ærgeligt

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 30-11-11 23:24

Så er det nok til forhandler, meeen det kan jo være der er nogle andre goe fiduser!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 30-11-11 23:32

Yes, men forløbig tak - jeg ser hvad der kommer ind, ellers prøver jeg at ringe til Supporten i morgen og hører hvad de siger ...

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 01-12-11 11:42

Har du prøvet at holde på midterknappen og trykke på tænd. Det skulle vidst åbne recovery mode

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 01-12-11 11:58
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-01-12 23:04

Hvo'n er det gået!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 03-01-12 00:35

Det er lykkedes at få den i gang igen, men den måtte en tur omkring Nordjylland, til den ene svigersøn som er expert på området, jeg tror det er noget med at man bygger en jig og "snyder" den under opstart, uden helt at være klar over det.
Den kom retur her lige før jul og nu virker den igen, men jeg fik besked om ikke at tilslutte den computeren mere, så det gør jeg ikke.
Godt nytår til alle
hilsen
Bennymanden

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 03-01-12 00:38

Tak for svaret Klaudi. Ja, forhandler blev det ikke, men en med mindst lige så god viden om problemet - så du fik desværre ret Klaudi - men nu virker den da igen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-01-12 07:52

var så lidt

øhh hvad er en jig?
Citat
noget med at man bygger en jig og "snyder" den under opstart