/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Min radiator drypper !!!!!!!!!!
Fra : soccer
Vist : 6449 gange
200 point
Dato : 23-11-01 12:21

Der er noget rust på min radiator, så den drypper lidt.

Kender du et eller andet vidundermiddel, skum, spray eller lign. som kan stoppe dette hul midlertidigt, indtil den bliver skiftet ud.

MVH Soccer

Kommentar
Fra : soccer

Dato : 23-11-01 13:00

Ja , så langt have jeg også tænkt, men det der kan enhver skrive

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-11-01 13:09

Til soccer
det var ikke ment som en fornærmelse-jeg siger bare hvad jeg selv gjorde-og det hjalp-at jeg så ikke lige kan huske navnet-ja jeg kan godt se at det jo ikke hjælper dig lige nu-men du skal vel hen i byggemarkedet og hente det du skal bruge til at få hullet stoppet med aligevel ikke.
Men jeg håber da for dig at der er en der kan komme med en her og nu løsning,da vand jo er kostbare dråber.
MVH Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 23-11-01 13:12

Hej
Du skal Tømme din Radiator for vand. Slibe rusten af så godt du kan. Derefter skal du spartle PLASTIKPADDING
på hullet. Så kan du fylde vand på igen. Men det er kun en midlertidig løsning. Men ellers er det ganske holbart.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : soccer

Dato : 23-11-01 13:15

Hej BRIAN
Jeg blev ikke fornærmet, og de fleste der er med i dette, er vel med for at hjælpe og ikke kun med for at score en masse point. Og jeg følte at dette bare var et POINTSLUGERSTANDARTSVAR, hvis du forstår.
MVH SOCCER

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-11-01 13:24

Ok soccer
Jeg forstår dig udmærket godt
Jeg burde måske også bare have skrevet det som en kommentar-men da jeg selv have prøvet det og det hjalp skrev jeg det som et svar-og det har du helt ret til af afvise
Selfølgelig vil vi herinde gøre alt for at hjælpe-det er jo derfor denne gode side er blevet oprettet.
MVH og forsat en god dag Brian

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 210 point
Dato : 23-11-01 13:52

PS:
"PLASTIKPADDING" er det bedste der anbefales fra Byggemarkedets side.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : smeden

Dato : 27-11-01 23:23

Hej!
Ring til blikkenslageren i morgen ,sikkert en ny radiator. Selv om du har en forsikring ,er det ikke bøvlet værd.
Pludselig er gulvet sølet til med sort ildelugtende vand. Det giver en bedre nattesøvn ved at få det bragt
iorden!

Mvh
Smeden

Kommentar
Fra : deudis

Dato : 18-04-02 18:35

Du skal bare pisse på en klud og lægge den over utætheden natten over.
Næste dag har rusten lugget hullet

Kommentar
Fra : mcloud

Dato : 03-06-02 13:54

hej
Det helt rigtige er at afmontere radiatoren ,give den en svejseklat ,når man selvfølgelig har renset af for rust,og så male igen ,det kan holde i mange år,og man skal ikke være bange for lækage ,når man ikke er hjemme ,man skal jo tappe vandet af alligevel ,medens man reparerer hullet .
mvh kim bliktud

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 17-07-02 23:08

Smedens indlæg holder vand !