/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iPhone 4 S
Fra : vedikkealt
Vist : 1261 gange
300 point
Dato : 28-11-11 17:52

Hvad gør jeg lige her, når julegave ønsket er sådan et "dyr".

Vælger man 16 - 32 eller 64 GB.

Skal man vælge, at afdrage den over 6 måneder, eller skal man købe den kontant ?

Og hvor får man mest abonnement for pengene ?

...vedikkealt ...

Accepteret svar
Fra : steffen15

Modtaget 310 point
Dato : 28-11-11 18:47

Hej jeg har lige købt en. Hos http://www.callme.dk/apple-iphone-4s-16-gb-hvid
er det klart den bedste pris + de har god net..

Jeg valgte at købe en 16 gb over 12 mdr.

Hos callme får du fri sms 10gb data og 6 timers tale for 149 meget billigt synes jeg .
Her kommer du ca til og give 3800 kr for din iphone hvilket jeg synes er en god pris når apple tager 4699 kr ..

Held og Lykkke Glæd dig den er fed

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 28-11-11 19:44

# steffen15

Selv er jeg ikke kommet længere end en Nokia N90 ...

Og denne 4 S er da heller ikke til mig.

Men er 16 GB nok.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 28-11-11 20:01

Oki nokia er osse en fin mobil (=

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 28-11-11 21:39

er rigtig glad for min Samsung galaxy sII som er kåret som den bedste telefon lige nu. Meeen jeg bliver selvfølgelig heller ikke medlem af apple kliken...
Men jeg sætter et nyt memory kort i, hvis jeg mangler plads. ellers tænker jeg der kan købes online storage.

syntes du skal afdrage den over kortest tid, når du nu vælger en apple. Så slipper du for at blive skuffet når den nye kommer ud.

Kommentar
Fra : AnnetteB

Dato : 28-11-11 22:55

Undskyld at jeg kommer med noget, der ikke har med tråden at gøre. Men hvordan stiller man selv et spørgsmål herinde?
Jeg kan ikke finde, hvor jeg skal skrive det overhovedet..... Mystiskt

Kommentar
Fra : AnnetteB

Dato : 28-11-11 23:04

.... Har fundet ud af det..... Sorry ......

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 28-11-11 23:45

# AnnetteB .... OK ...

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 29-11-11 22:26

Tak for svaret steffen15.

Jeg har videre givet dine oplysninger til min datter.

Og da hun helt sikkert kender mere til det, end jeg gør, har hun fået til opgave, at være mere præcis i hendes ønske - for uanset hvad - bliver en gave i denne størrelse, både jule og fødselsdags gave.

Bedste hilsner fra vedikkealt ...

Kommentar
Fra : mtsted

Dato : 25-07-12 09:12

Der er faktisk ikke så stor prisforskel på de forskellige modeller, prøv f.eks. at se http://iphonepriser.dk/

Det kommer an på, om du skal bruge din iPhone til andet at downloade lidt applikationer, læse mails og surfe. Hvis du skal lagre store mængder musik, film eller podcasts, ville jeg nok tage en 32 GB iPhone eller en på 64.