/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjerne HP filer i Vista....
Fra : axelbjarne
Vist : 571 gange
300 point
Dato : 27-11-11 12:46

Jeg har nogle HP filer som jeg ikke kan fjerne på af, de er skrivebeskyttet. Når jeg logger mig ind som administrator - som jeg oprettet ved at gå i kommandopromten, så når jeg går ind i C\Programmer\Common\Hewlett-Packard, og jeg højreklikker med musen, står der intet om administrator.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-11-11 12:47

tankerne er vist helt med, håber I forstår hvad jeg har skrevet...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-11-11 12:49

Filerne ligger i Programmer x86

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 27-11-11 12:56

Jeg plejer at søge på filerne, det giver tit resultat

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-11-11 13:04

Jo, men når de er skrivebeskyttet, kan jeg ikke bare lige fjerne dem...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-11-11 13:07

Jeg har været i Registreringsdatabasen, og fjernet alt, tror jeg, som har med Hewlett Packard...at gøre....deres printere er gode, men måden de laver programmer på, er jo, at de altid er svære at fjerne helt...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-11-11 13:09

Hvis du højreklikker kan du så se om de er skrive beskyttet?

Det kan os være fordi filerne er i brug, så kan du ikke slette dem.

Find dem i Joblisten og afslut proces, og prøv igen, eller hvis du er 100% sikker på de ikke skal bruges så prøv med Unlocker
http://www.filehippo.com/download_unlocker/

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-11-11 13:38

Eller du kan hente det gratis CCleaner og rydde op i registreringsdatabasen med dette program.
http://www.piriform.com/ccleaner. Det kan også slette programmer bedre end det indbyggede program i windows

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-11-11 14:41

Jeg tror det printeren som er i stykker, men mærkeligt ser det ud, for hvis jeg går i enhedshåndtering, står der: denne enhed virker korrekt - den kan kopiere og scanne til computeren, når jeg vil skrive ud, står der ingen printer er???ser lidt mystisk ud...

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 27-11-11 14:49

Er den sat som standard i Printere og Fax enheder

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-11-11 16:33

Det bliver lidt indviklet, fordi jeg kører med 2 harddiske på computeren, så jeg altid har en der virker....men jeg har fået printeren til virke ved at systemgendanne fra den 24. november, men det forbliver lidt af en gåde, hvad der har været årsagen...men jeg har ikke fået printeren til at virke på den anden harddisk...jeg har HP-update mistænkt....

mvh.
axelbjarne

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-11-11 16:33

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-11-11 16:35

var så lidt
fandt lige dette til at rydde op i HP filerne
HP Officejet Software And Driver Removal Utility
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?cc=us&lc=en&dlc=en&tmp_geoLoc=true&softwareitem=mp-49137-1