/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
videoen driller fjernsynet
Fra : 0463
Vist : 462 gange
40 point
Dato : 24-05-03 18:27

Hej
Når videoen er tændt og det samme fjernsynet, så skifter fjernsynet automatisk til vidoekanalen,
så vi er tvunget til at se det vi optager hvilke vi ikke ønsker, men er videoen slukket er der ingen problemerr.
Fjernsynet er et B&O LX-L2502-2802
og videoet er af mærke LISETEC
Video og fjernsyn er forbundet med det medfølgende ledning fra videoet, og et scartstik
Ser frem til hjælp
Bo

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 50 point
Dato : 24-05-03 18:35

1.er der to indgange til scartstik i b og o tvet så prøv den anden ?
2.tryk på fjernbetjeningen til videoen der skal stå tv/vcr når den gør det ?
3.prøv at gå væk fra vedeoen ved at trykke på tv på b og o fjernbetjeningen ?

Kommentar
Fra : 0463

Dato : 25-05-03 11:00

1. Der er kun et scartstik i fjernsynet, men to i videoet, og har prøvet dem begge, men ingen resultat.
2. Det gør det oså.
3. Sker intet.
PS. fjernsynet har været til reparation, kunne de havde gjort noget galt?

Kommentar
Fra : 0463

Dato : 25-05-03 11:00

1. Der er kun et scartstik i fjernsynet, men to i videoet, og har prøvet dem begge, men ingen resultat.
2. Det gør det oså.
3. Sker intet.
PS. fjernsynet har været til reparation, kunne de havde gjort noget galt?

MVH BO

Kommentar
Fra : 0463

Dato : 25-05-03 11:00

1. Der er kun et scartstik i fjernsynet, men to i videoet, og har prøvet dem begge, men ingen resultat.
2. Det gør det oså.
3. Sker intet.
PS. fjernsynet har været til reparation, kunne de havde gjort noget galt?

MVH BO

Godkendelse af svar
Fra : 0463

Dato : 05-06-03 09:41

Tak for svaret xou.