/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
windows
Fra : Nul7
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 25-11-11 16:44

Jeg bøvler stadig med mine instaleringer, jeg har snart indtil flere windovs i min stifinder båbe Xp.er og vista.er.
Hvordan kan man se hvad der er hvad? egenskaber fortæller intet.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-11-11 16:57

HVAD???

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 25-11-11 17:10

Hvad der er windows xp. og windows vista?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-11-11 17:20

Dit spørgsmål, synes jeg i hvert fald, er helt uforståligt.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 27-11-11 09:33

den du logger på er den du kan se ved at skrive i Kør (genvej windows tast+r)
%windir%
start pc og gør det somme med de andre du har

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 50 point
Dato : 27-11-11 10:35

fandt lige denne her ,når du skal finde din bruger konto er det :
%userprofile%

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 27-11-11 13:54

xou, du er inde på noget af det rigtige. Du har forstået spørgsmålet, som går ud på at jeg har en del mapper der heder windows på min pc. og st jeg gerne vil fjerne dem jeg ikke har brug for.

Jeg har villet svare før, men jeg har ikke kunnet åbne Kandu siden.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-11-11 13:55

Citat
indtil flere windovs i min stifinder båbe Xp.er og vista.er.

Fordi du ikke sletter din PARTITION C: når du installerer,
men bliver ved med at installere på den samme partition...

Du burde kunne se i C: der skulle der gerne ligge nogle filer der hedder OLD
det er de gamle indstallationer, og dem kan du slette uden problemer???
medmindre du har nogle filer du vil gemme,

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-11-11 14:52

Du har åbenbart installeret flere versioner af både XP og Vista.

Og Kandu har været lukket fra fredag til i dag.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 27-11-11 17:41

Tak for svaret xou.