/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvad er det for noget nummer i LYCA
Fra : pk2dk99
Vist : 1051 gange
100 point
Dato : 24-11-11 23:51

Hej

Jeg har flyttet 2 af min mobil nummer til Lycamobil. Mit nummer starter fra 7130xxxx. Når jeg ringer til min kones iphone så hun modtager opkald med nummer +45 457130xxxx. Hvad er det for noget. Hun kan heller ikke ring tilbage på den nummer. Hvorfor står der to +45 45 med mobilnummer. Hvordan kan man skift den? jeg har prøvet alt i min kones iphone og min iphone.
Hjælpppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

På forhånd tak

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 25-11-11 01:25

Gå ind i din telefonbog og fjern alle de steder hvor telefon nummeret starte med +45

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-11-11 03:00

Jeg har ikke oplevet problemer når jeg har modtaget opkald fra +45 eller ringer tilbage.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-11-11 08:13

Citat
Jeg har ikke oplevet problemer når jeg har modtaget opkald fra +45 eller ringer tilbage.

Det er der heller ikke nogen problemer med almindeligvis - problemet er selvfølgelig det EKSTA 45 før telefonnummeret!

Accepteret svar
Fra : bluesky

Modtaget 100 point
Dato : 25-11-11 08:38

Hejsa,

Problemet er højst sandsynligt at der ved jeres overførsel af telefonnumre er kommet 45 med foran numrene i jeres telefonbog. Systemet tilføjer selv +45 (som er ID for Danmark internationalt) så prøv at kigge i jeres telefonbøger på telefonerne og se om der ikke står 45 foran jeres kontakters numre og fjern 45 her

Bluesky

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 10-12-11 13:41

tak til allle. Jeg har prøvet alt men det hjælper ikke. Jeg har også ringede til Lyca mobil kundeservice men intet svar fra dem... det er så dårligt service .

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 06-03-12 17:48

Tak for svaret bluesky.