/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Converter, der laver *.wav til *.au
Fra : elxx
Vist : 526 gange
50 point
Dato : 24-05-03 18:05

Jeg skal lave nogle lyde til min hjemmeside men læste da under hjælp at det Skal være au-filer. Jeg har en masse wav-filer som jeg skal have lavet om. Er der nogen der ved hvor jeg kan downloade en sådan en?

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 24-05-03 18:14

Hvorfor kan du ikke bare bruge wav-filerne? HTML undertøtter almindelige wav-filer...........
Hvor har du læst om au-filer????

mvh/HJP

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 24-05-03 18:16
Kommentar
Fra : elxx

Dato : 24-05-03 18:18

Når det gælder pegefølsome taster understøtter den kun au-filer. Det står i hjælp til frontpage.

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 24-05-03 18:22

vrigsted > Jeg kunne ikke finde noget brugbart på det link du gav mig.

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 24-05-03 18:24

Ok men det var jo også bare et forsøg på at hjælpe dig med dit problem...

en .au fil har jeg aldrig hørt om

Accepteret svar
Fra : benkvist

Modtaget 60 point
Dato : 24-05-03 19:59

Hejsa.

Hvis der er tale om javascript så kan der være noget om det. Jeg mener at FP-HOVER knapperne virker via en CLASS fil, altså er det JAVA og det flettes typisk ind med noget script.

au filtypen er ikek ukendt, men måske lidt på vej ud.

Prøv at kigge på denne side: http://www.fmjsoft.com på det software der hedder "Awave Studio"

Den skulle kunne klare det begge veje

mvh

BenKvist

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 24-05-03 20:24

Du kan også bruge:
http://www.freewareseek.com/audio/1322/

mvh/HJP

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 24-05-03 21:24

Hey. Det der link virker sq ik' lige godt.

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 24-05-03 21:28

Hvis det er mit du hentyder til, så virker det ellers fint her. Der er en download nedert på siden

mvh/HJP

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 24-05-03 21:56

Jeps. Det er din. Her virker den ikke (som den eneste)

Godkendelse af svar
Fra : elxx

Dato : 24-05-03 21:57

Tak for hjælpen