/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Onsdags Lotto
Fra : Cimbombom
Vist : 517 gange
50 point
Dato : 23-11-11 22:19

nogen der ved hvad tid lotto talene bliver trukket... kl er 22:45 og tallene er stadig ikke trukket i følge dr´s tekst-tv side 293.

vil gerne vinde de 100 mio

hilsen cimbombom.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-11-11 22:22
Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 23-11-11 22:30

Citat
Rekordtrækning i lotto forsinket
Tekniske problemer udskyder trækningen om 102 millioner kroner i onsdagslotto

syntes det er lidt mistænkeligt at det er en computer som skal "trække" tallene.

vil det ikke være meget nemmere og sikrerer hvis det var en person med lukkede øjne, der rakte sin hånd ned i en pose og trak tallene op...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-11 22:38
Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-11-11 22:44

Det kan du have ret i, mht at have en person til at gøre det, så havde de måske også undgået deres elektroniske forsinkelse

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 24-11-11 11:23

Talene blev trukket kl. 10.00 her til formiddag og kl. 10.06 blev de offentliggjort. Puljen røg heller ikke denne gang.
Der var EDB problemer i Finland og tallene bliver udtrukket i Norge.
De regner med 111 mill. næste gang til en heldig vinder.

vic200

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-11-11 13:50

Husk lige at sandsynligheden for at vinde på en lottokupon er ca 10 gange mindre end for at man dør inden udtrækningen.

Hvis i vil komme til penge er det hurtigere at gå ud på en tilfældig skovsti og finde dem end at spille i lotto.

Accepteret svar
Fra : Klatterup

Modtaget 50 point
Dato : 24-11-11 15:26

Hej alle.

Jeg vinder da hver gang, jeg spiller aldrig

Og alle de penge jeg har sparet er tjent

Jeg kørte med en fast kupon i 3 år i en pulje med 10 spillere,

den kostede 50 kr. om ugen og havde vundet 1.000 kr. i alt,
og så regnet på 3 år, så var det det totale underskud.

Derfor besluttede jeg at stoppe, og det fungere fint for mig.

Men det siger så ikke det fungere fint for andre.

Godkendelse af svar
Fra : Cimbombom

Dato : 24-11-11 16:37

Tak for svaret Klatterup.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 24-11-11 18:31

ange tak Cimbombom