/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Ornani
Fra : simonsweb
Vist : 442 gange
50 point
Dato : 24-05-03 17:05

Hvordan ornanerer man?

Med Venlig HIlsen

**

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 24-05-03 17:20

hehe..

det staves onani / onanerer

Og du er da temmelig dum eller underoplyst, hvis du ikke ved hvordan man gør det!
mvh.

Kommentar
Fra : DavidP.

Dato : 24-05-03 17:25

- Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - - Op ned - ....AAHHHH

LOOOL

Kommentar
Fra : amh123

Dato : 24-05-03 21:12

ØØØØØh hvor gammel er du??

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-05-03 21:15

amh123>> Så svære spørgsmål må man ikke stille små børn.

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 24-05-03 21:29

Det er der ingen der ved det!

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 24-05-03 21:30

*ss* :D

Kommentar
Fra : amh

Dato : 24-05-03 22:42

Rellom okay Undskyld... men kunne godt tænke mig at vide det... ALLE ved da hvordan man gør....! eller.....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-05-03 23:34

Nej, jeg mener bestemt, de skal være fyldt tre år.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-05-03 23:47

Rellom...nope alle mennesker er født sexuelle..vi onanerer lige så snart vi opdager at der er noget der føles godt

Sus

Kommentar
Fra : mulle48

Dato : 25-05-03 10:11

det var da nogle gode og underholdende svar.

Kommentar
Fra : sekstenaarig

Dato : 29-05-03 18:10

Man onanerer ved at trække forhuden frem og tilbage, med enten et par fingre eller en hel hånd, tempoet bestemmer du selv.
Det er i hvert fald den måde jeg gør på.
MVH

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 05-06-03 14:27

selvbeherskede håndbevægelser? - Kontrollerede hånddrejninger?

Kommentar
Fra : rolandmix

Dato : 16-06-03 16:00

det er et godt spårgsmål men det ved at træke huden frem og tilbage det er så dejligt mvh

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 17-06-03 00:12

få en tøs til det, det er nemmere!

Kommentar
Fra : CarstenBoLaursen

Dato : 17-06-03 07:58

Og så var der konen der kom ud i badeværelset og så sin mand stå og gnide rigtig hurtigt på sit lem.

Hun udbruder - nærmest forarget - uha altså - står du og onanerer ??

Gu gør jeg da ej - sagde manden - jeg må vel selv bestemme hvor hurtigt jeg vil vaske mig.

Kommentar
Fra : jens_poulsen

Dato : 25-06-03 22:49

En rigtig rar måde at onanere pa, som godtnok kræver at man er ret så smidig, er at gabe omkring den stive penis med munden og sutte på den ligesom pigerne gør i film. Det bruger jeg selv, og det er bare noa så dejle..
Mvh Jens Poulsen, Silkeborg

Kommentar
Fra : jens_poulsen

Dato : 25-06-03 22:50

En rigtig rar måde at onanere pa, som godtnok kræver at man er ret så smidig, er at gabe omkring den stive penis med munden og sutte på den ligesom pigerne gør i film. Det bruger jeg selv, og det er bare noa så dejle..
Mvh Jens Poulsen, Silkeborg

Kommentar
Fra : jens_poulsen

Dato : 25-06-03 22:50

En rigtig rar måde at onanere pa, som godtnok kræver at man er ret så smidig, er at gabe omkring den stive penis med munden og sutte på den ligesom pigerne gør i film. Det bruger jeg selv, og det er bare noa så dejle..
Mvh Jens Poulsen, Silkeborg

Kommentar
Fra : sekstenaarig

Dato : 01-07-03 10:07

Bogen "afslørende rekorder fra hele verden er det kun 7 ud af 1000 mænd der kan gøre det. så du er heldig Jens Poulsen

Kommentar
Fra : mulle48

Dato : 01-07-03 17:40

hvordan med kvinder. hvordan tilfredsstiller i jer bedst - egentlig ??.

Kommentar
Fra : riko

Dato : 07-07-03 20:08

det syntes jeg at der er mange muligheder for..
jeg kommer feks. bedst ved at gøre det selv jeg ligger mig på maven med den ene hånd i missen og tænker mig til noget frækt og så går der max 5min..

Kommentar
Fra : mulle48

Dato : 07-07-03 21:58

der er rigtige mange muligheder, hånden er ok, men må ikke de fleste kvinder bruger hjælpemidler?

Kommentar
Fra : hclean

Dato : 19-07-03 11:08

put noget massageolie på lemmet og begynd at nulre den, så vil du hurtig finde den rytme/hastighed der gør det rigtigt fedt.

Kommentar
Fra : kenneth481

Dato : 24-02-04 18:09

Som robert (fra langt fra las vegas) siger onani er lige som bueskydning man holder godt fast i pilen og så trækker man og så skyder man...... :D