/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Office 2003 / Word 2003 til XP
Fra : jesper.s
Vist : 672 gange
100 point
Dato : 23-11-11 07:32

Hej.

Jeg leder efter en Office 2003 / Word 2003 til XP. Det er til en ældre herre, som har mistet den, og gerne vil have den igen. Han er ikke meget for at få en nyere version, da han kender 2003. Har set på DBA, men han vil have kr. 500,- for en brugt, det synes jeg er ågeri. Er der evt. en der har en, med licens, så send mig en PM.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 23-11-11 09:14

kan du ikke lokke ham til at bruge open office. det synes jeg er mindst ligeså godt som microsoft office og det er let at finde ud af.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-11-11 09:37

Køb den ikke brugt, for den skal aktiveres. Det er en brugt allerede, så den får han ikke megen fornøjelse af.
Som trimare46 siger.........................openoffice læser og skriver i alm. officefiler.
Det er helt gratis.

Eller den nyere libre office, som også er helt gratis.
http://da.libreoffice.org/

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 23-11-11 10:00

HUSK og check ----
Hvis du skaffer en brugt udgave (har selv en) så skal det være en" udgave til hjemmet " som blev solgt til ikke-kommerciel brug på op til 3 hjemme-pc'er -- og den skal selvfølgelig ikke være totalt udnyttet

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 23-11-11 10:01

Jeg vil også anbefale Open Office

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 100 point
Dato : 23-11-11 11:06

Citat
Hvis du skaffer en brugt udgave (har selv en) så skal det være en" udgave til hjemmet " som blev solgt til ikke-kommerciel brug på op til 3 hjemme-pc'er -- og den skal selvfølgelig ikke være totalt udnyttet

Den kan sagtens installeres og aktiveres, du kan bare ikke hente opdateringer til den.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-11-11 11:17

Bare den ældre herre har sit licensnummer. Det er det, der koster pengene. Selve programskiven er gratis. Den er nok ikke til at downloade mere fra microsoft.

Jeg kan hjælpe med programmet, men ikke med licensen. Programmet skal bare koste et beskedent beløb til cd brænding og porto.
Dend en privat besked, hvis du er interesseret. Men som sagt er det nytteløst, hvis han ikke har sin licensinformation.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-11-11 13:55

Citat
Køb den ikke brugt, for den skal aktiveres. Det er en brugt allerede, så den får han ikke megen fornøjelse af.

Burde det så ikke også give problemer når man geninstallere sin egen office flere gange? Jeg har installeret min version op til 20 gange og jeg har ikke på noget tidpunkt haft problemer med at bruge den.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-11-11 15:57

Der er flere typer office og ikke alle kan genaktiveres.
Firmaudgaver......................så er det bare derudaf som jeg har hørt.

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 24-11-11 07:57

Tak for svaret nomore. Og tak for din PM, den virker perfekt.

Kommentar
Fra : nomore