/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Funktioner i CMS system
Fra : kbisgaard
Vist : 331 gange
200 point
Dato : 22-11-11 21:04

Hej folkens!

Jeg vil gerne til at lave et CMS system, men har lidt problemer med hvordan jeg skal integrere diverse funktioner til systemet?

Kan tilføje til og læse fra databasen. Men hvis jeg fx vil have en mailformular på en af siderne, således at admin kan bestemme hvor den skal være?

Håber der er nogen der har et foreslag :)

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 23-11-11 14:51

Har ikke lige noget bud men tænker lige lidt og vil gerne læse med hej hej
hilsen gamle Steen

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 23-11-11 14:57
Kommentar
Fra : kbisgaard

Dato : 30-11-11 14:55

Rigtig god hjemmeside Steen, men han forklarer ikke nogen med funktioner i CMS systemer. Det er kun CMS til simple text/info hjemmesider.

Annuller spørgsmålet
Fra : kbisgaard

Dato : 16-12-11 15:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål