/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Importere
Fra : BonneTrut
Vist : 698 gange
100 point
Dato : 22-11-11 13:51

Jeg er ved at samle nogle gamle billeder af vores slægt som jeg
vil likke ind på en dvd til min søster (som er døv) derfor er jeg nødt til at
skrive om deres liv og de fortællinger som jeg har om dem.

jeg havde forestillet mig at først billede og derefter et notat om personen
så næste billede og et notat og så fremdeles

hvordan indsætter jeg disse notater??
M.V.H. BonneTrut

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 22-11-11 14:05

Opret et word/notebook dokument og tryk på PrintScreen
åbn Paint og tryk CTRL-V for at sætte det ind, gem så som jpg eller bmp

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-11 14:54

eller Microsoft Photo Story 3, der kan man sætte tekst på selve billedet og så lave en lille film
http://www.microsoft.com/downloads/da-dk/details.aspx?FamilyID=92755126-a008-49b3-b3f4-6f33852af9c1

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 22-11-11 15:04

Du kan tilføje beskrivelse i Picasa 3

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 22-11-11 15:16

Hejsa,

Vi er i familien begyndt at anvende denne gratis tjeneste http://www.myheritage.dk/FP/Company/login-to-myheritage.php som kan nøjagtig hvad du efterspørger samt også opbygge stamtræ og være tilgængeligt for alle som du tillader i "Skyen" . D.v.s. alle i familien med internetadgang kan tilgå og opdatere hvis du tillader det.
Alle familiebilleder kan lægges i foldere med kommentarer.

Bluesky

Godkendelse af svar
Fra : BonneTrut

Dato : 22-11-11 16:52

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-11 17:15

var så lidt