/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Winmail Dat fil
Fra : tomsen2004
Vist : 966 gange
300 point
Dato : 21-11-11 15:20

Jeg er med i en lille forening og vi skriver tit mail til hinanden, bla. med vedhæftede filer.
En af medlemmerne sender word filer. hun har windows 2010 og det har jeg også.
Når jeg modtager filerne er de vedhæftet son en winmail.dat video CD film og jeg kan ikke åbne den.
Jeg har søgt og søgt på nettet efter en løsning, men ikke fundet ud af det.
Jeg har også kontaktet Microsoft kundeservice, men så skulle der oprettes en sag der startede med en udgift på 540,00 kr. (det er lige dyrt nok).
Jeg har Outlook expres, XP prosessionel og Tele danmark som udbyder.
Håber der er noge dygtige folk der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-11-11 15:29

Sig til damen at hun skal gemme det i et andet format.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-11 16:57
Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-11 16:59
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 300 point
Dato : 21-11-11 17:14

Citat
Jeg har Outlook expres

Og mailen kommer fra en maskine der bruger OUTLOOK - Express kan ikke læse det hele, derfor vedhæfter den data.... (sikkert noget brevpapir)

Godkendelse af svar
Fra : tomsen2004

Dato : 21-11-11 18:37

Tak for svaret refi.
Jeg vil lave min Outlook Expres om til Outlook og håbe det virker.
Jeg har fået (damen) til at lave det om til PDF filer, og det gør hun også når hun husker det.
Winmail readeren kunne heller ikke finde ud af det.
Tak endnu engang

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-11 20:33

Selv tak...