/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Tastatur.
Fra : Nul7
Vist : 554 gange
50 point
Dato : 21-11-11 14:49

Jeg kan ikke få mit tastatur til at skrive 0 (nul) når jeg skal indtaste nøglen til min Xp.
Den kan godt fungere med nogle tal, blot ikke 6 og 0.

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 21-11-11 15:07

Den lette og hurtige metode: KOpier et 0 fra nettet og paste det ind

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-11-11 15:11

Og jeg kan ikke finde tasten @

Brug nummertasterne over bogstavtasterne.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 21-11-11 15:12

Prøv at løfte tasterne forsigtigt af og gør godt rent både på tasten og der hvor den sad, sæt den så tilbage igen - det kan måske afhjælpe dit problem.

Clou

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-11-11 15:13

Citat
Den lette og hurtige metode: KOpier et 0 fra nettet og paste det ind

når jeg skal indtaste nøglen til min Xp.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-11 15:13

Jeg ville købe et nyt tastatur, det kan købes for et par få hundrede kr i El-giganten (trådløst)

Når du kan bruge nogle af tasterne, er der jo noget galt med de få taster

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 21-11-11 16:03

Tak for jeres mange gode svar de er både morsomme og brugelige i de rette sitiuationer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-11-11 17:00

Køb tastatur med "hale" det er mere sikkert at bruge ved nyinstallationer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-11-11 19:37

Ja et godt gammeldags tastatur uden genvejstaster og med snor.
Til stationær er det bedst med de små runde stik
Til bærbar går det som regel fint med USB tastatur

Hvad er det for en du har.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 22-11-11 07:27

Du kunne jo også prøve at låne et tastatur til at starte med for at udelukke fejl-kilden.

Men det lyder meget til at du skal have nyt tastatur.

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 50 point
Dato : 22-11-11 09:06

Pas på dem med snor - hvis der kommer en knude på, er det svært for tal og bogstaver, at finde vej gennem den forsnævring!

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 22-11-11 11:06

Alka, jeg tror du har ret..

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 22-11-11 11:07

Tak for svaret alka.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 22-11-11 13:25

Selv tak Nul7.