/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
link problemer i flash mx
Fra : kimvest
Vist : 383 gange
100 point
Dato : 24-05-03 15:54

jeg har lavet et website i flash mx, og lige når sitet kommer på browseren virker linkene ikke (de åbner helt forkerte sider) efter et par minutter og måske en opdatering virker de fint, hvad har jeg gjort galt

kimvest

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 24-05-03 16:56

Det er din browser cache som viser de gamle links. Ændre dine indstillinger til at "opdatere ved hvert besøg på siden"
Du kan finde det i et browser vindue under "funktioner", "internetindstillinger","generelt","indstillinger" håber det løser dit problem ellers skriv igen. V.H.1april

Kommentar
Fra : kimvest

Dato : 25-05-03 08:05

Hej 1april

det hjælper ikke at få min browser til at opdatere ved hvert besøg på siden april, har du andre gode ideer

vestkim

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 26-05-03 00:11

Kom med et link og jeg vil se på det.
V.H.1april

Kommentar
Fra : Hackey

Dato : 27-07-03 14:40

Doh.. Det er fordi.. hvis der står F://hp/flash.swf
så kommer det link også på siden..
så der skal stå .. Hp/flash.swf
Det vil sige at.. på hjemmesiden går den ind på det link
og når du lave rlink til andre sider så SKAL du skrive ''http://www.blahblah.dk''
ellers virker det IKKE .. Kontakt mig på H4cc3Y@hotmail.com på msn hvis du vil have mere hjælp ..