/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 7
Fra : Dieter
Vist : 547 gange
100 point
Dato : 19-11-11 16:02

Har en PC med præinstalleret Windows.
Dette betyder at man efter installering af programmet og indlæsning af drivere skal sætte Internettet op.
Hvordan gør man det ?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 19-11-11 16:04

hej !
Du skulle have en cd med driver til din nye pc,deriblandt netkort,det skulle klare det helt automatisk.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 19-11-11 16:06

Du går ind under kontrolpanel, vælger internet, her kan du vælge det du vil.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 19-11-11 16:07

se om dit netkort er indstaleret under system i kontrol panel vælg enehåndtering

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-11-11 16:07

Du skal sikre dig at alle driverne er installeret eller i hvert fald den til dit netværkskort.

Hvad er det for et netværk du skal på er det LAN, WLAN eller WWAN?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 19-11-11 16:19

Jeg er ikke helt med.
Har været inde i contorlpanelet / system / enhåndshåndtering.
der er følgende markeret med gult !

Ethernet controller
og
SM bus controller.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 19-11-11 16:20

Har haft den medfølgende driver CD-Rom i drevet og kørt den, men det hjalp ikke noget !

Kommentar
Fra : xou

Dato : 19-11-11 16:20

ja det forstår jeg godt,gult er problemmet med netkort,dobbelt klik på det gule og se hvad den skriver evt driver er ikke indstalleret.den skal altså være på den cd der fuldte med prøv igen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-11-11 16:27

Du mangler og få installeret driveren til dit netværkskort. Du må kigge cd'en igennem.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 19-11-11 16:47

Hej,
jeg må vist opgive og vente til på mandag, når supporten er åbnet igen.
Jeg har prøvet, I har har sagt jeg skal. Det hjælper bare ikke.

Pokers. Supporten har jo i torsdags løst problemet. Men desværre kan jeg ikke huske proceduren

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-11-11 16:57

Der hvor der er gult mærke højreklikker du og vælger opdater driver,
du skal have cd med driver i drevet, når den så spørger om lov til at gå nettet,
så er det jo nej, når den spørger om en sti til driver gennemser du så og peger på cd'en

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 19-11-11 19:16

du mangler måske lige og fortælle om det er trådløst fordi så skal du have driveren til det trådløse netværkskort

ellers er det måske en hjælp hvis du går ned i venstre side (der hvor netværket er markeret) og åbne netværks- og delingscenter med et enkelt klik og derefter klikke på de røde kryds (tror nok de er røde så vidt jeg husker) og derefter vil den søge efter løsninger på problemerne
det hjælper her hos mig!!!

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-11-11 20:08

Citat
Dette betyder at man efter installering af programmet og indlæsning af drivere skal sætte Internettet op.
Hvordan gør man det ?

Sætter et stik i et andet stik.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 100 point
Dato : 19-11-11 20:11

Hvorfor hoppe fra et spørgsmål til næste, når det ene stadig ikke virker

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 20-11-11 09:32

Det kan jo også være fordi du har fået beskadiget dit D - drev hvor fabriks indstillingen er. Den har du vel ikke lavet sikkerheds kopi af?

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 20-11-11 15:18

Jeg kan kun svare En. Så det blev tilfældogvis dig.
Hvis du hentyder til at jeg har spurgt både til Drev bogstavnerne ( E, D osv.) har jeg flere gange oplyst om at dette problem har været løst.

M.h.t internetforbindelsen: Har opdaget, at på CD rom med driverne har der ikke været fluebenet der hvor det skal være. Så nu kører også internettet.