/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha 4 gear
Fra : Nick15
Vist : 732 gange
50 point
Dato : 24-05-03 15:05

Hej jeg overvejer og købe en Yamaha 4 gear fordi den koster ikke så meget brugt på www.dba.dk men hvad syntes du? jeg syntes den er over fed! Men den skal ike køre mere en 60-70 i starten den ligger omkring 3000-8000kr og der skal jo nok købe nået nyt til den men er det et godt køb eler hvad?

Mvh Nick

Accepteret svar
Fra : 30scooter

Modtaget 50 point
Dato : 24-05-03 18:25

Hej NIck15.. Yamaha 4 gear, er en total fed knallert, der er en af min venner der har en,,, og han er bare lykkelig, der skal ikke så meget til før du får den op i fart...

MVh 30scooter

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 25-05-03 00:11

Jeg kører selv rundt på en Yamaha 4gear, og jeg syntes sgu det er en fed knallert, den er nem at få til at kører hurtigt og du kan nemt få fat i en masse reservedele/tundele til den...

Den kan også holde til at kører hurtigt, stellet bliver ikke vildt skævt eller noget ligsom fx. en puch...

Alt i alt en fed nok knallert, jeg klart kan anbefale dig at købe, du bliver sgu glad for den, og hvis ikke du bliver det, så kan du nemt komme af med den igen, for der er mange der vil have fat i dem !

Kommentar
Fra : STF

Dato : 27-05-03 18:13

Jeg syntes at hvis du vil have en knallert så skal du helt klart købe en Yamaha 4 gear, jeg har selv en og den kører meget godt.

da den var lovlig kørte den 50 km/t, men nu er den tunet lidt og den kører 85, men hvis jeg køber større cylinder kit

kører den nemt over 100. Så køb en Yamaha 4 gears. det er den bedste knallert man kan få

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 12-03-04 17:34

Tak for svaret 30scooter.