/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Pimp din bil med dekorationer...
Fra : o0nellie0o
Vist : 863 gange
100 point
Dato : 18-11-11 19:51

Hej

Jeg har købt mig sådanne en grim børnecontainer af en berlingo fra 99
Farven er ok (mørkeblå) men den har lidt stenslag/ridser på siderne og jeg fik den geniale ide at det kunne se sejt ud med stjerne drys hen af siderne og på køleren...
Da det er min konebil har jeg fået frit spil
Havde jeg nu været super dygtig...eller kendt en som var dygtig til graffitti havde jeg gerne stillet min bil op til at blive pyntet
Mit spørgsmål lyder....
Er der nogle som ved hvor man kan købe sådanne nogle store ark klistermærke i sølv farve som jeg selv kan klippe stjerner ud af og så pynte min bil med...??

Kommentar
Fra : o0nellie0o

Dato : 18-11-11 19:54

Har været hos Panduro hobby og de havde det ikke....
Tænker at disse væg deco i klistermærker hos farvehandler ikke er stærke nok til at kunne side på en bil...i alt slags vejr....

Kommentar
Fra : vith

Dato : 18-11-11 20:36

Hos Thansen kan du få forskellige stafferinger og lignende, f.eks. skudhuller

http://www.thansen.dk/products.asp?c=6071765724&n=1225798875

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-11-11 21:37

Citat
eller kendt en som var dygtig til graffitti havde jeg gerne stillet min bil op til at blive pyntet

De findes på nettet, hvis du leder de rigtige steder.
Citat
kunne se sejt ud med stjerne drys hen af siderne

http://download.cnet.com/Universe-Image-Creator/3000-6677_4-10281363.html
Bagefter kunne du jo gå til en butik, der kan lave det i selvklæbende folie.

Fede effekter med dette.
http://www.escapemotions.com/experiments/flame/#top

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-11-11 22:16

Citat
Tænker at disse væg deco i klistermærker hos farvehandler ikke er stærke nok til at kunne side på en bil...i alt slags vejr....

Du kan give dem en gang klar lak - så skal det nok holde..

Kommentar
Fra : o0nellie0o

Dato : 18-11-11 23:02

Nomore...

Kunne du uddybe det?? Hvordan - klar lak? efter de er påsat eller??

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 100 point
Dato : 19-11-11 01:31

Se her:http://www.carstickers.com/

Eller søg på google efter car stickers
alimak

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 19-11-11 03:07

Hvis ridser/stenslag går helt gemmem lakken, skal du under alle omstændigheder rense og grunde dem med rustforebyggende grunder, ellers breder rusten sig under mærkerne.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-11-11 07:20

Citat
Kunne du uddybe det?? Hvordan - klar lak? efter de er påsat eller??

De gange jeg har brugt klæbende printer papir (Labels) har jeg givet det klar lak (Spray)
et par gange og det holder efter flere år - udendørs = efter de er sat på.
Bare rens emnet det skal klæbes på - GODT.
MEN om det ser pænt ud? på en bil - der kan jo opstå en farve nyance´r
mellem gammel og ny lak.

Godkendelse af svar
Fra : o0nellie0o

Dato : 19-11-11 10:21

Tak for svaret alimak.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 19-11-11 16:32

Tak selv
alimak