/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
canon mp 550
Fra : Gucci1704
Vist : 685 gange
100 point
Dato : 18-11-11 16:14

Hejsa
Er der nogen der ved om og evt hvordan jeg kan tage selve printerhovedet ud af en canon mp 550.
Den røde dyse er totalt stoppet trods gentagne rensninger ØV

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-11-11 16:44

Ta' blækpatroner ud, og løft det grå håndtag ude i højre side

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-11-11 17:35

Fjern alle patroner og printhoved. Brug en fugtig klud til rengøring af gyldne kontakter på Udskriv hovedet samt printer. RØR IKKE dyse i patronen. Indsæt ikke patronen endnu.

1. Fjern strømkablet fra printeren. Fjern USB-kabel, der slutter printeren til computeren (fjerne det fra printeren, samt computerens USB-port)
2. Tryk på printeren power-knappen og hold nede i 3 minutter og slip derefter
3. Nu tilslutte strømkablet og USB-kabel (slutte printeren til computeren) og tænd for printeren.

Indsæt så printhovedet og patroner og se om det virker.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-12-11 16:40

Har du fået den ud?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-11 10:48

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-01-12 23:06

prik-prik

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 05-01-12 20:56

Ej undskyld - har helt glemt at lukke.
Ja jeg fik printerhovedet ud og renset og efter megen "rød" udskrivning virker den (heldigvis) igen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-01-12 22:35

Det er da kanon, men du har stadig ikke lukket spørgsmålet.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-05-12 16:07

Typisk
Lytter ikke på det her spørgsmål mere.