/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med Windows 7
Fra : Kim4100
Vist : 551 gange
50 point
Dato : 18-11-11 16:01

Har lige anskaffet mig en ny pc med windows 7 64bit

Der er store problemer med at komme på internettet. IE9 kommer hele tiden med en certifikat fejl

"Der er et problem med dette websted sikkerhedscetifikat"

Det er uanset hviken side jeg prøver at gå på, om det er youtube eller facebook så kommer den med denne meddelse....

Den eneste side som jeg kan komme på er microsoft... men det komme man jo ikke ret langt med

Jeg har også prøvet at installerer FireFox og her kan jeg godt komme på f.eks. facebook
og enkelte gange youtube. Er der evt. nogle som har en idé hvad jeg kan gøre

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-11-11 16:08

Du skal sætte dit sikkerheds niveau noget ned. Grunden til at du bliver blokeret er at det er stillet alt for højt.

Funktioner - internet indstillinger - sikkerhed - der kan du sænke niveauet

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-11-11 16:08

Altså inde i IE9

Kommentar
Fra : xou

Dato : 18-11-11 16:15
Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 50 point
Dato : 18-11-11 17:28

Prøv og følg denne her guide.

You may check the security level settings and reset all the security zones to default.

If you configure security settings to be too restrictive, you may prevent Internet Explorer from displaying certain Web sites. To determine whether an issue is caused by overly restrictive security settings, revert to default security settings. To do this, follow these steps:

Step 1:

a. Open Internet Explorer.

b. Click Tools, and then click Internet Options.

c. Click the Security tab.

d. Click reset all zones to default level, and then click OK.

After you do this, test Internet Explorer to verify that it works correctly.

Step 2:

Also try the following steps:

a. Open an Internet Explorer window. Click "Tools," then choose "Internet Options." This will open the Internet Options window.

b. Click the "Content" tab in the Internet Options window. This will open the Content options page.

c. Click the "Certificates" button on the Content options page. This will open the Certificates window.

d. Click the "Untrusted Publishers" tab in the Certificates window. It may be necessary to scroll horizontally to see the tab.

e. Click to highlight the security certificate that you want to trust, then click the "Remove" button. This will open a confirmation window. Click the "Yes" button in the confirmation window to complete the process.

Godkendelse af svar
Fra : Kim4100

Dato : 19-11-11 10:01

Tak for svaret webnoob. Det var lige det som skulle til