/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sms-vittigheder/tekster
Fra : Uffe29
Vist : 1845 gange
252 point
Dato : 24-05-03 14:14

Er der nogen der kender sider med vittigheder/sætninger som f.eks dem her:

FORNÆRMELSER :

Nyeste undersøgelser fra USA viser, at mennesker som har dårlig sex, holder mobilen i højre hånd når de læser beskeder

Her sidder du med din mobil imens 1 mia. mennesker har sex - få et liv

We will now upgrade your brain, please wait... searching... searching... still searching.... sorry, NO BRAIN FOUND!

Why do men get smarter during sex? Because they're plugged in to a genious!!!

Du er så styg at jeg burde have anmeldt dine forældre for hærværk

Send denne SMS til 1 du elsker, 1 du savner, 1 du hader og tænk så på hvorfor jeg sendte den til dig

Answering machine: I am probably home I'm avoiding someone I dont like. Leave a message and if I dont call back, its you

SØDE :

Jeg sender dig 3 roser @-->--- den 1. fordi du er min ven den 2. fordi jeg stoler på dig, den 3. fordi jeg elsker dig

Jeg kan ikke lade være med at tænke på dig @-->--- en rose fordi jeg elsker dig

Hvis jeg var politibetjent ville jeg anholde dig, fordi du har stjålet mit hjerte

Natten er så mørk, himlen så blå - er du den stjerne jeg ikke kan få ?

Hvis du var en blomst, ville enhver rose være misundelig

At elske er en mental lidelse som stjæler både tid og energi, så hvorfor har jeg rodet mig ind i dig

En tåre triller ned af min kind, jeg græder stille i mit sind, en ny tåre baner sig vej, hvorfor - fordi jeg elsker dig

Du er så fin at jeg burde hænge dig som pynt på juletræet

You must be tired, cause you've been running through my dreams all night... :)

I love you, and miss you, I'm dying to kiss you!

Du er så sød, at jeg risikerer at få huller i tænderne hvis jeg kysser dig

VITTIGHEDER :

Hvad kalder man det kvindelige kønsorgan på et pindsvin?
En stikdåse!

Så var der den om historikeren der sagde op fordi han ikke
mente der var nogen fremtid i jobbet.

Hvorfor har århusianere buler i nakken?
Brættet falder ned, når de børster tænder!

Hvad sagde Adam til Eva den aller første gang de mødtes?
"Gå lidt til side, jeg ved ikke hvor stor den bliver..."

- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

Læreren til eleven...
- "Du har de samme fejl i din diktat som din sidemand har. Hvordan kan det være?"
- "Vi har samme lærer...?"

Hvad er definitionen på forvirring?
En blind lesbisk på fisketorvet.

En blind mand gik forbi en osteforretning, trak vejret dybt
og sagde: "Hva' så tøser?"

Hvad er ligheden mellem et HTH køkken og Anders Fogh ?
Låger og skuffer!

- Tror forskningsministeren at der kan være liv på månen?
- Det er da ikke utænkeligt, når der er lys hele natten.

Tjener! Der ligger en femogtyveøre i min suppe.
Tusind tak hr. Det er rart, at der stadig findes ærlige mennesker

Tjener, har de frølår?
-Ja det har jeg, hr!
-Så spring lige op til disken og hent mig en sandwich!

Tjener, tallerkenen er helt våd i bunden!
-Det er suppen, hr!

Tjener, har de frølår?
-Nej, jeg går sådan, fordi jeg har en byld bagi!

Tjener, der er en død flue i min suppe!
-Herregud, endnu et uforklarligt selvmord!

Hvorfor leger svenskerne aldrig gemme?
- Der er ikke nogen, der gider finde dem!

Hvorfor er folk så tynde i Sydsverige?
- De lever af Skånekost!

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 262 point
Dato : 24-05-03 14:20

WEBSTEDER I WEBOVERSIGTEN - OM
Mobiljokes.dk
Siden der gør din mobiltelefon lidt sjovere. Her kan man få tilsendt jokes, drinkopskrifter og scoretricks, finde ringetoner og andet sjov.
www.rji.dk

Dollarsmile
Det handler om jokes. Læs fx kendte folks favoritvittigheder, eller find vits i arkivet og send den via e-mail eller SMS til en ven.
www.dollarsmile.dk

SMS Tjenesten
Giver mulighed for at sende beskeder med jokes og scoretricks til venners mobiltelefoner. Læs også om hvordan man får sin egen SMS tjeneste.
www.sms.webside.dk

Super24 SMS
Send en kvik besked via SMS. Her er også muligheder for elektroniske postkort, jokes og links til shopping og informationstjenester.
www.super24.dk/services/sms.asp

ABC'z SMS
Grin i lange baner kan sendes fra dette sted der tilbyder ratede jokes sendt som SMS beskedder. Du kan også sende ganske almindelige SMS'er.
www.cyberfreak.dk/sms

Mobil Logo
Tilbyder et stort udvalg af gratis tjenester til mobilen. Bl.a. avancerede beskeder som dynamiske, flash og talende SMS samt jokes og horoskoper.
www.mobillogo.dk

Jubii
Dansk emneindeks til offentlige og private hjemmesider. Vælg emnekategorier eller søg via søgefunktion.
www.jubii.dk

Dingelink
Underholdning for Tele Danmark kunder, hvor du kan sende sjove beskeder, finde spil og virtuelle kæledyr. Komponér, eller download ringetoner.
www.dingelink.dk

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 25-05-03 18:34

http://www.vittighed.dk.. mega site :).. der finder du sikkert en masse..! hyg dig!

Kommentar
Fra : ruma01

Dato : 25-05-03 22:33

Inde på www.mobital.dk er der også nogle sjove ting...

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 02-07-03 14:58

Tjae, denne minder en del, om alle omstændigheder er den sjov - syntes jeg!

http://www.ambassen.dk/

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 23-08-03 16:18

Tak for svaret skingur...... dingelink kan også bruges af folk som ikke er tdc-kunder, og er 1 af 2 sider hvorfra man kan sende til tdc-kunder via nettet

meeeen.... den faldt lige i min smag .-D