/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia Ovi suite-glemt adgangskode
Fra : preb1944
Vist : 2200 gange
150 point
Dato : 17-11-11 19:53

Hej. jeg har glemt min adgangskode til Nokia Ovi suite.Trykker jeg på glemt adgangskode.Så kommer jeg til siden Nokia-konto.Her står i øverste h.hjørne hjælp tryk her og får en hjælpeside frem..her står gå til Nokia -konto og vælg gendan adgangskode ved at har du glemt din adgangskode -men det kommer ikke på min nokia-konto side nogen steder så hvordan får jeg
dem til at maile den glemte adgangskode til mig.evt. tak Preben

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 17-11-11 20:03

nirsoft.net
har end masse forskelligere keyfindere
måske en af dem kan bruges

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-11-11 20:33
Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 17-11-11 21:31

Tak for forsøg på at hjælpe mig.Webnoob det er den side jeg henviser til-og den side hvor der øverst til højre står Hjælp. Tryk Hjælp kommer side hvor der står om gendan adgangskode:
Vælg Har du glemt din adgangskode.Men det står ingen steder på den side eller hvor står det uden at være en henvisning til den side ? hilsen preben

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-11-11 07:56

Når du klikker på mit link fra tidligere indlæg, så skulle du gerne se det her på siden.
http://peecee.dk/upload/view/337038
På den side skal du så enten skrive den e-mail du oprettede dig med eller det brugernavn du valgte og så de tal og/eller bogstaver der står i sikkerhedsbilledet og klikke på fortsæt.

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 18-11-11 10:20

Det er den rigtige måde som webnoob lægger op til, jeg har lige prøvet på min gamle konto hos Nokia, som jeg ikke bruger mere det virker bare.

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 18-11-11 11:11

Tak endnu engang,men trykker jeg på webnoog første link kommer min Nokia-konto og side med personlige oplysninger frem.Siden fra peecee ser rigtig ud,men hvordan kommer jeg ind i den så den kan bruges ? hilsen preben

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 150 point
Dato : 18-11-11 14:22

Er det fordi du har glemt din kode og skal bruge den på en anden enhed? Så log af og klik på mit link, ændre koden så har du den.

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 18-11-11 14:47

Tak for svaret webnoob. meget glad for din hjælp.Ja.det lykkedes.forøget med 50 point som tak for din hjælp.hilsen preben