/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Samsung 40" LED UE 40 D 5005.
Fra : spimmer
Vist : 952 gange
200 point
Dato : 17-11-11 09:20

Hej.

Jeg har købt et nyt fjernsyn: Et Samsung 40" LED UE 40 D 5005. Jeg kan godt lide TVét, men har en enkelt anke: Jeg kan ikke finde noget om, hvordan jeg kan sortere kanalerne i den rækkefølge
, jeg gerne vil have dem. Nogen, der kan hjælpe?

Jeg har læst manualen meget grundigt, men der er ikke et enkelt ord i den retning!

mvh

spimmer.

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 17-11-11 09:33

Jeg havde samme problem med en ny DVD med HDD.
Hvis man modtager digital signal via kabelTV kan man ikke flytte rundt på kanalerne. Det fik jeg fortalt hos forhandleren. På min gamle videomaskine hvor jeg modtager de analoge signaler, kan man selv flytte rundt.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 210 point
Dato : 17-11-11 09:35

- du skal oprette en "Favoritliste". Der kan du lægge kanalerne ind i den rækkefølge du ønsker...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-11-11 10:22

Som "stouenberg" skriver.....

Du skal lave en "favoritliste" (der kan laves flere) og der kan du sortere efter lyst og behag...

Dette UANSET hvor du får signal fra.....

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 17-11-11 10:32

En favoritliste eller muligheden for at omrokere programmer ligger i den software leverandøren sender gennem kanalen. Der en medfølgende software, som bruges bl.a. til at få leverandørens programmer til kunne blive leveret på skærmen, ligeledes kontrollerer softwaren hvilke programmer man må se og har betalt for. Der må være en mulighed i softwaren til at lave en rækkefølge eller favoritliste. Kontakt evnt. leverandøren.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 17-11-11 10:38

Citat
Der må være en mulighed i softwaren til at lave en rækkefølge eller favoritliste
Thyregod8
Det kan kun gøres i favoritlisten

tadeo

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 17-11-11 12:24

Tak for svaret Stouenberg.
spimmer.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-11-11 13:03

- velbekommen spimmer...