/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung Smartphone - tastaturlås
Fra : FrejaFlop
Vist : 2962 gange
50 point
Dato : 14-11-11 22:58

Hej Jeg har Samsung Galaxy 2 og har lavet en tastaturlås jeg ikke kan huske. Det var ellers sådan en nem een og jeg har nu prøvet utallige gange men kan snart ikke finde på mere. Kan jeg nul-stille?? Giv et godt råd til en ny Smartphone-bruger.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-11-11 06:05

Har Du kigget i manualen ?

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 15-11-11 08:51

Hej LuffeA - der følger ingen manual med til disse telefoner. Jeg tror det er sparet væk. Jeg har også prøvet at søge på Nettet efter en manual - uden held.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 50 point
Dato : 15-11-11 09:06

Citat
der følger ingen manual med til disse telefoner. Jeg tror det er sparet væk

Heller ikke til min Sony, men det fandt jeg lynhurtigt.

http://www.samsung.com/dk/support/download/supportDownloadMain.do#

Den viser ingen resultater for Galaxy 2, men prøv at klikke på feltet "Behøver Du hjælp .....", her kan Du så indtaste efter anvisningerne, og der ligger også manualer derinde.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-11 09:18
Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 15-11-11 09:33

Tak for svaret LuffeA. Kanon - lige det jeg havde brug for.