/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvem er det der synger
Fra : madglad
Vist : 501 gange
200 point
Dato : 14-11-11 20:59

hvem er det

han synger noget med

nok af dage og vi har nok af/i timer

det minder lidt om rasmus nøhr eller thomas butter..det er vist en helt ny sang..jeg har hørt den i radioen

ved godt at der ikke er meget at gå efter men det er da et forsøg værd
på forhånd tak

Kommentar
Fra : Dansende_T

Dato : 14-11-11 21:20

det var ikke meget du kommer med .. Er det i det mindste præcist det du skriver så ?

Kommentar
Fra : madglad

Dato : 14-11-11 21:24

det er ikke sikkert det er præcist jeg er sådan lidt fortabt og på dybt vand. har prøvet ag google alt muligt uden held øv øv håber der er en der kan genkende den smule jeg kom med.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-11 21:35

Hvilken dag/tid/program har du hørt den?

Kommentar
Fra : Dansende_T

Dato : 14-11-11 21:36

Hvad var det for en radiostation, og hvilket tidspunkt (dato og ca klokkeslet) ? de fleste radiostationer har deres playlister offentligt tilgængeligt på nettet

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 200 point
Dato : 14-11-11 22:36

Værsgo...her er Tue West

Kommentar
Fra : madglad

Dato : 15-11-11 07:59

ziggy99 du er kongen..det er lige netop den jeg ledte efter..takker mange gange for svaret

Godkendelse af svar
Fra : madglad

Dato : 15-11-11 08:01

Tak for svaret ziggy99.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 15-11-11 17:14

Selv tak madglad