/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny Pc`er
Fra : Gumar
Vist : 273 gange
100 point
Dato : 24-05-03 10:21

Jeg har fået en "ny"/ anden Pc m/ Windows XP og har så tilkoblet min printer , en HP psc 750 combimaskine . skanner og kopi virker upåklagelig men når jeg printer spejlvender den teksten . Jeg har brugt den cd der var med printeren da jeg instalerede. Er der hjelp at hente?
mvh
Gumar

Kommentar
Fra : cad

Dato : 24-05-03 10:28

Kik på indstillingerne ................ kunne det være, at den tror den skriver på T-shirt Transfers ? (overføringspapir)

Kommentar
Fra : xou

Dato : 24-05-03 11:00

eller kan du osse indstaller den igen den vil så få - under printer og fax
i kontrol - panel hp psc 750 (2) - højre klik på denog sæt den til standead
så den bruger den nye printer driver næste gang du printer.

Kommentar
Fra : xor

Dato : 24-05-03 11:13

Her var der en som havde samme problem. Løsningen var simpelthen af "fjerne" et flueben som indikerede at der skulle printes til "Iron-On" papir.

http://www.kandu.dk/dk/spg/15290

/Xor ,->

Kommentar
Fra : cad

Dato : 24-05-03 19:02

Her var der en som havde samme problem. Løsningen var simpelthen af "fjerne" et flueben som indikerede at der skulle printes til "Iron-On" papir ...................... det kan næsten ikke være andet........... som jeg skrev før................

Kommentar
Fra : Gumar

Dato : 25-05-03 00:43

Svar til xor!
jeg har fundet fluebenet og takker for svaret, det er rart at der findes nogen der har mere forstand på pcèr end jeg har
mvh Gumar.