/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
PRINTER EPSON SX425W med slagtilfælde.
Fra : kai-d
Vist : 611 gange
300 point
Dato : 14-11-11 16:53

Var ved at printe ud og så kom der et parpirstop, samtidig døde printeren og nægter at tænde for strømmen igen.
Printeren er kun fra 16-04-11 fra Elgiganten så der er jo garanti, men det undre mig meget at strømmen forsvandt sammen med et papirstop, alle ledninger har været ude og inde igen.
Kan det være en lille dum fejl så jeg undgår en tur til Holbæk, det er bare æv.
På forhånd mange tak.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 14-11-11 18:14

Det lyder som hovedprintet/transformeren, så du kommer nok ikke udenom at skulle en tur til Holbæk.

Hvis det er tilfældet så får du sikkert en ny, da det vil koste alt for meget at få den rep.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-11-11 18:29

Åbn låget, fjen papir, sørg for at det hele er væk,
luk låget,
tryk på Tænd/Sluk knappen,
og tryk en gang til på Tænd/Sluk

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-11-11 19:33

Ja jeg vil benytte mig af garantien. Det vil da være surt hvis den svigter igen senere og garantien er udløbet.

Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 14-11-11 21:13

Tak for svaret Nordsted1.

Takker mange gange, smutter en tur i morgen og bytter den.

Også tak for øvrige svat.

Kommentar
Fra : 270346

Dato : 14-11-11 23:15

Hej.
HE.data i Asnæs 4550 er reparatør for Epson.
Elgiganten er ikke de bedste med reklamationer, der går tit et 1/2 år hos dem !