/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Alkohol
Fra : dani789
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 13-11-11 19:23

hej,

jeg ved ikke om det her spørgsmål passer i kategorien men kunne ikke finde noget der passede..

nåmen jeg vil gerne vidde om der er nogen der har nogle tip til hvordan man kan drikke mere? altså ikke sådan man drikker mere generelt med ialt som fx til fester så at kunne drikke lidt mere end man plejer uden at skulle brække sig.

det er lidt irreterende som ung ikke at kunne drikke særlig meget, eller særlig meget kommer da op over 10øl, det er flere end de fleste af mine venner. Men alligevel nogle tip til hvad der kan hjælpe?

eller er det bare mig der ikke kan tåle alkohol, eller så er det bare øl jeg ikke kan klare

de fleste har øjeblikke de ikke kan "huske" uanset vor stiv jeg bliver kan jeg huske alt ved ikke om det er godt eller dårligt men gætter på godt

det var så endu et spøjst spørgsmål fra Dani

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-11-11 19:28

Du drikker en liter fløde inden festen

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 13-11-11 19:33

er der ikke noget med at det kun hjælper i starten men når det (kan ikke lige finde ord for det) går igennem eller sådan noget så rammer alt den alkohol du har drukket hele aftenen på samme tid så det bliver lidt som et slag af en skovl

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 13-11-11 19:45

Mad med hvidløg i mener jeg hjælper. Drik en masse vand inden du går i seng så har du det bedre dagen derpå, og dagen derpå noget med salt i - Suppe, eller saltede chips.
Man kan også forebygge tømmermænd med cactus tabletter, nå men det var noget andet.

Hvor for skal du egentlig drikke meget, det er da bedre at have det sjovt af at drikke lidt, det er da også billigere, det andet er da bare barnlig konkurrence.

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 13-11-11 19:54

altså selv efter 12 genstande er jeg mere fornuftig og tænker mere klart end de andre der kun er på 7.

det er ikke direkte en konkurrence men det er da lidt irreterende at sidde nærmest ædru når de andre er pisse stive...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-11-11 20:08

Hvis Du brækker Dig af for meget øl så prøv med spiritus, dog ikke blandet med sodavand da kulsyren booster alkoholen alt for hurtigt ind i blodet.
Men stadigvæk ledsaget af anden væske som vand eller juice da alkohol virker dehydrerende og som giver tømmermændene.

Jeg hører også til dem der kan tænke nogenlunde klart selv i en rigtig stivert........dog samarbejder hjernen ikke med kroppen

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 13-11-11 20:37

@LuffeA
har tænkt på at prøve med noget anden end øl, har kun drukket øl, aldrig prøvet noget andet
men indtil videre har alt samarbejdet selv efter 9 fadøl på under 3 timer... den aften glemmer man ikke -.-
tømmermænd er ikke et problem, efter fest drikker jeg altid en halv liter vand

andet spiritus, har du nogle forslag? - blå gajol, smager godt men slår også rimelig hårdt hvis du forstår.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-11-11 05:48

Citat
andet spiritus, har du nogle forslag? - blå gajol

Jeg foretrækker whisky der jo udmærket kan fortyndes med almindeligt vand, men det er jo nok ikke in i Din kreds.

Blå Gajol er vodka som jo sparker ret hurtigt, men der skal man passe på alt det sukker, man kan jo godt blive dårlig af for meget selv om man ikke har sukkersyge.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 14-11-11 09:14

det er ikke alle mennesker der kan tåle at drikke lige meget, og hvis din krop reagerer ved at få dig til at kaste op, er det udtryk for, at din krop har nået en grad af alkoholforgiftning der snart bliver kritisk for dig.
det er det samme med at indtage alt andet, mad, stoffer røg, osv.
nogle kan klare mere end andre og sådan er det bare.
og det ville da være tåbeligt at skade sin krop mere end højest nødvendigt med den slags.

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 14-11-11 13:51

@luffeA whisky kunne jeg da prøve at finde noget frem af til næste fest..

@trimare46 i princippet burde jeg kunne drikke mere end de fleste, er i halv go´ form og jeg er næsten 2 meter høj.
har tænkt mig at snart prøve et lille forsøg vor jeg drikker noget andet end øl og ser hvordan det går