/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Smartphone Medion life kr. 1599
Fra : heseda
Vist : 1254 gange
100 point
Dato : 13-11-11 17:02

Aldi har denne mobil på bud fra onsdag. Er den noget værd. Iflg. annoncen medfølger der meget tilbehør.
http://aldi.medion.com/md98910/dk/?refPage=aldi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-11-11 17:24

Ja den er ca 1600,- værd

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-11-11 17:37

490 kr ikke mer.

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 13-11-11 17:41

Nu var det ikke så meget prisen, men mere funktionen jeg var intereseret i

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-11-11 17:42

Gammelt styresystem, Android har heddet 3.2 i et års tid og 4.0 fås allerede til visse telefoner.

"Biltilbehøret" er ikke håndfri brug ved samtaler.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 13-11-11 18:03

Jeg vil ikke give så mange penge for en telefon.

hawaii7

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-11-11 18:46

Altså noget lort

Accepteret svar
Fra : andre123

Modtaget 100 point
Dato : 13-11-11 21:34

Jeg synes umiddelbart at det lyder som et godt køb og til en god pris.
Det er en af de billigste Android mobiler på det danske marked, den kører dertil med Android 2.3 - som er den nyeste version af Android til mobiltelefoner.
LuffeA har ikke læst ordenligt på lektion, for fakta er følgende :
Android 2.3 = nyeste version til mobiler.
Android 3.2 = nyeste version til tablets.
Android 4.0 = kommende version til både mobiler og tablets. (lanceres først i DK i December på Samsung Nexus Prime)

Alt i alt - så lyder det et godt køb af en Android mobil med 4.3" skærm, med nyeste Android OS, samt Navteq navigation (selvom jeg selv bedre kan lide Google Navigation som også følger med)

Jeg ville bestemt ikke være urolig for at købe den - den ligner et godt køb... !!

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 13-11-11 22:35

andre123 - din forklaring er meget seriøs og uddybende. Jeg har Googlet lidt og prøver at læse lidt "udenlands" omtale af den. Jeg ar godt klar over at det ikke er en Iphone men det er prisen heller ikke .
Jeg venter lige og ser om der ikke kommer flerer oplysning om den - der er jo lidt tid endnu inden det er onsdag.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-11-11 05:34

Citat
Android 2.3 = nyeste version til mobiler.

Okay, der havde jeg så lige byttet om

Sony Eriksson har sendt 4.0 ud til flere modeller, blot ikke til min da softwaren først skal tilpasses de forskellige modeller.

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 14-11-11 21:14

@LuffeA
Du må ik' tro at jeg er ude for at hakke på dig - men jeg kan nu godt li' at holde mig til facts.
Og dermed må jeg desværre bedrøve dig med at de firmware opdateringer der i øjeblikket sendes ud til Sony/Ericsson mobiler Xperia er version 2.3.4 (Gingerbread) men i løbet af 2012 kan du forvente at få version 4.0 (Ice Cream Sandwich) "på udvalgte modeller"
En hurtig google søgning vil kunne bekræfte min kommentar.

Godkendelse af svar
Fra : heseda

Dato : 15-11-11 17:17

Tak for svaret andre123.

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 15-11-11 20:55

Mange tak !! -
Hvis du vælger at købe den, så skriv lige en lille kommentar om dine oplevelser med den.. - jeg er nysgerrig !!