/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Beskyttet musik konverteret til mp3.
Fra : peterpyt
Vist : 574 gange
400 point
Dato : 12-11-11 12:07

Hej alle..
Jeg er på jagt efter noget software som kan fjerne beskyttelsen fra musik, lydbøger osv.
Jeg har benyttet tunebite med succes, og Protectet music converter har jeg også testet, med ok tilfredshed... Begge programmer koster ~ 20 - 25 $ og det vil jeg i princippet gerne betale, men hvis der findes et gratis alternativ vil det jo være super.. .

Håber nogen kan hjælpe..

mvh
Peter..

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-11-11 12:43
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-11-11 13:00
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-11-11 13:14

Eller brug Audacity, afspil fil der skal fjernes drm fra og optag med Audacity,
besværligt men kan la' sig gøre!

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 12-11-11 13:34

Jeg har prøvet mange gratis programmer, men jeg syntes, at de var besværlige at bruge. Jeg har så betalt for wondershare music converter og det virker bare.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 400 point
Dato : 12-11-11 13:45

Citat
Jeg har så betalt for wondershare music converter og det virker bare.

Nemlig, den bruger jeg os'

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-11-11 15:33
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-11-11 19:45

Programmet/ rne - FINDES ikke som FREEWARE
men det nærmeste du kommer er at OPTAGE lyden der kommer fra dit lydkort
som foreslået ELLER......

NB:
Har begge de programmer du efterspørger
så bare smid en PM og de er dine...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-11-11 19:47

Citat
Begge programmer koster ~ 20 - 25

Mere princippet, man betaler MEDIE LICENS = men man må bare = INTET
med den købte musak

Godkendelse af svar
Fra : peterpyt

Dato : 15-11-11 13:27

Tak for svaret som personlig besked Klaudi.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 15-11-11 14:40

Det er da mærkeligt at honorere en, der bare giver andre ret i stedet for at give den, der kommer med foreslaget point?

Ikke helt forstået