/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
TV2 Boxer - 2 stk. TV - hvad så ?
Fra : Thomas_Mygind
Vist : 627 gange
100 point
Dato : 12-11-11 10:11

Jeg har stueantenne - og skal se TV2 via Boxer i 2012.

Hvad nu når jeg har 2 stk. TV - Skal man så betale 2 stk. abonnement til Boxer ?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 12-11-11 10:29

Nej, du skal have et ekstra kort til nr. 2 TV - Det står på deres side http://www.boxertv.dk/produkter/Tilvalg-og-Extra-kort/Extra-Kort/ - Koster 299,- kr. én gang for alle!

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 12-11-11 10:59

Jeg var inde og læse mere på lektien - og Boxers salg er naturligvis sat op temmeligt kryptisk - hvor der er en masse forudsætninger.

Et ekstrakort kræver at du har en basispakke - som betyder at det koster 189 kr/mnd.
http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker-og-priser/Basispakker/

Så er det trods alt bedre at købe 2 små TV2-abonnementer - hvis jeg nu kun er interesseret i TV2.
http://www.boxertv.dk/webshop/ProductGroup-Basiskort/TV-2-kort/TV-2-kort/
Det koster p.t. "kun" 427 kr/år for hvert TV - som et kampagnetilbud. Mon ikke det koster mere næste år ?

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 12-11-11 11:50

Hvis du sætter dit boxer kort i en løs box burde det være en enkel sag at føre signalet til to forskellige fjernsyns av indgang.
Lad boxen stå fast på tv2.
så ser i dr og svensk/tysk på tv ets tuner-hvis den er digital og tv2 på av indstillingen.
De fleste boxe har mindst 2 udgange.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 12-11-11 13:36

Jeg har tre tv og kunne heller ikke finde ud af det. Valgte i stedet Telia via bredbånd, der var billigere, men det kræver så Telia bredbånd.

Godkendelse af svar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 12-11-11 15:50

Tak for svaret transor.

Det var en rigtig god ide du havde der.

Jeg tror jeg vil prøve med HDMI udgangen fra en MPEG4 tuner box, og så splitte den op med en HDMI splitter. Herefter vil jeg trække HDMI kabler rundt til de forskellige TV/computere.