/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Elevplads som smed
Fra : Gigli-Chico
Vist : 772 gange
155 point
Dato : 11-11-11 19:39

Hej

Jeg prøver at hjælpe min bror med at finde en elevplads hos en smed eller lign. Han er igang med hans uddannelse som kleinsmed på Næstved EUC. Jeg leder efter et firma som tager elever i byerne: Sorø, Slagelse, Skælskør, Fuglebjerg, Dalmose og Næstved omegn.

Han har søgt på de steder han kunne finde i Næstved og et par i Dalmose, men desværre uden held.

Hvis du/I kender et firma i nogle af de byer eller deres omegn må du/I meget gerne skrive deres navn, hjemmeside, tlf nummer eller e-mail.

På forhånd mange tak :)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-11-11 19:57

Håber det lykkes, jeg bor for langt væk.

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 11-11-11 22:46

Takker :) Ja, det håber jeg også det gør.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 12-11-11 20:07

Prøv Dsb de har mange smeder.
alimak

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 14-11-11 17:38

Vil jeg da lige prøve. Er der nogen der kender andre steder?

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 30-11-11 12:49

Ingen ting hos DSB, er der andre der kender nogle mulige steder?

Annuller spørgsmålet
Fra : Gigli-Chico

Dato : 05-03-12 12:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål