/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Office professionel plus 2010
Fra : scooter
Vist : 450 gange
200 point
Dato : 11-11-11 17:14

Når jeg får en mail kan jeg ikke se div. billeder hvis der er det i mailen... jeg skal højre klikke på
krydset før jeg får det rigtige billed frem... hvordan får jeg billedet frem når jeg henter mailen uden at skulle højre klikke.
MVH. Scot.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-11-11 18:05

Det er sikkerheden i dit mailprogram der IKKE viser billeder uden tilladelse

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 200 point
Dato : 11-11-11 19:10

Fra "hjælpen":

Deaktivere blokering af automatisk billedhentning
Når Microsoft Office Outlook 2003 blokerer automatisk hentning af billeder som et led i beskyttelsen af dine personlige oplysninger, kan du se på oplysningspanelet i meddelelsen, at der ikke er hentet billeder (eller andet indhold). Du kan også se pladsholdere i form af røde X'er i meddelelsen på de steder, hvor billeder eller andet indhold er blokeret.

Du kan vælge, at billeder og andet blokeret indhold skal hentes til individuelle meddelelser, eller at der automatisk skal hentes eksterne billeder og andet indhold til alle HTML-meddelelser. Du kan også vælge, at der altid skal hentes eksternt indhold til alle e-mails fra en bestemt e-mail-adresse eller et bestemt domæne ved at medtage e-mail-adressen eller domænet på din liste over afsendere, der er tillid til.

Benyt en af følgende fremgangsmåder, hvis du vil stoppe den automatisk blokering:

For individuelle meddelelser

Klik på oplysningspanelet i den åbne meddelelse, eller højreklik på et af de blokerede elementer.
Klik på Hent billeder i menuen på oplysningspanelet i genvejsmenuen.
Bemærk!

Hvis du altid vil se eksternt indhold fra denne afsender eller fra andre, der sender fra dette domæne, kan du tilføje afsenderens e-mail-adresse eller domæne på listen over afsendere, der er tillid til. Du kan let tilføje afsendere eller domæner på denne liste ved at højreklikke på et af de blokerede elementer og derefter klikke på Føj afsender til liste over blokerede afsendere eller på den indstilling, der føjer domænet @<domæne> til listen over afsendere, der er tillid til.
Du kan også klikke på Vis i internetzonen i menuen Vis i den åbne meddelelse. Blokeringen fjernes fra al indhold, som Outlook har blokeret. Før du gør det, skal du kontrollere, at meddelelsen er fra en, du har tillid til, og som du forventede at få en meddelelse fra. Når du åbner en meddelelse i internetzonen, vises al indhold, og eventuelle scripts i meddelelsen køres. Hvis du siden åbner meddelelsen uden at se den i internetzonen, vil det indhold, Outlook blokerede, fortsat være blokeret.
For alle HTML-meddelelser

Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og vælg derefter fanen Sikkerhed.
Klik på Skift indstillinger for automatisk hentning under Hent billeder.
Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Hent ikke automatisk billeder eller andet indhold i HTML-e-mails.
Klik to gange på OK.
Bemærk! Som standard vises der en advarselsmeddelelse i Outlook, når du redigerer, videresender eller besvarer en meddelelse, som refererer til eksternt indhold. Hvis du vil deaktivere disse advarsler, skal du fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Advar, inden indhold hentes ved redigering, videresendelse eller besvarelse af e-mails.

For alle meddelelser fra en bestemt e-mail-adresse eller et bestemt domæne

Højreklik på et af de blokerede elementer i den åbne meddelelse.
Klik på Føj afsender til liste over blokerede afsendere eller på den indstilling, der føjer domænet @<domæne> til listen over afsendere, der er tillid til i genvejsmenuen.

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 13-11-11 10:07

Tak for svaret webnoob.