/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Hackede computer/ IP adresse
Fra : Blueflash78
Vist : 817 gange
200 point
Dato : 11-11-11 16:30

Jeg har nu fået 3 mails på min hotmail adr. Der står:
En ny, ukendt enhed loggede på din Facebook-konto (10. november 2011 kl. 22:44) fra Albertslund, 84, DK (IP=77.75.165.195).(Bemærk: Denne placering er baseret på oplysninger fra din ISP eller trådløse udbyder.)

Har selvfølgelig skiftet kode alle gange både på facebook samt hotmail.com. Men det er nu 3 gang og jeg synes ikke det er særlig fedt at der er en som muligvis kigger med.. Har prøvet at slå adressen op.. Men er ikke helt sikker.. Og hvad gør man ved det?

Kommentar
Fra : grow

Dato : 11-11-11 16:51
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-11-11 16:52

Få tjekket computeren for keyloggere.
http://www.spywarefri.dk/forum/

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-11-11 19:07

Du kan gøre som LuffeA skriver, men det kan godt tage et par dage før det er løst, jeg ville formatere og geninstallere styresystemet hvis jeg var dig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-11-11 21:35

Med en ubuntu CD kan du gå på nettet og tilgå dine konti og ingen hacker kan se dig.
Og du kan så også lave en pendrive (helst 4 GB) som du kan bruge permanent.
Det kræver dog at din computer kan boote fra USB

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-11-11 21:38

Eyvind er det ikke lidt, undskyld ordet, åndsvagt? Så har han jo i princippet en ubrugelig computer. Så får han da mere ud af og formatere den og geninstallere styresystemet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-11-11 21:43

Jo sådan kan det da godt se ud.
Jeg bruger selv en Linux udgave på en pendrive, når jeg går i banken.
Jeg forestiller mig da at den maskine bliver renset for snavs, samtidig.

Kommentar
Fra : MatrixRevolution

Dato : 17-11-11 21:36

Og du er sikker på det ikke er din egen ip ?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-12-11 16:39

Det er vist endnu en useriøs spørger.