/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
gameboy advance spil / nintendo ds spil
Fra : babee
Vist : 420 gange
150 point
Dato : 10-11-11 21:36

skal finde spil til min søn på dansk, virker nintendo ds spil i en gameboy advance ? har en gameboy advance men kan ikke rigtig finde spil til den ????

Kommentar
Fra : babee

Dato : 11-11-11 19:19

ingen der ved det ???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-11-11 19:36

Spil fra Gameboy Advance kan spilles på Nintendo DS, så mon ikke det os virker omvendt!?

Grundet det mindre design er porten til Game Boy Advance-spil også blevet mindre, og derfor vil enden af spillet stikke ud på den nederste skærm.
http://da.wikipedia.org/wiki/Nintendo_DS

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 150 point
Dato : 12-11-11 19:40

Det kan de så ikke efter denne side at dømme

Nintendo DS games are not playable on the Game Boy Advance.
The Game Boy Advance is compatible with Game Boy Advance and original Game Boy cartridges.

If you have a Nintendo DS, it will play Nintendo DS games or Game Boy Advance games. It is NOT compatible with the original Game Boy game cartridges.

http://wiki.answers.com/Q/Can_you_play_Nintendo_ds_gameboy_advance_sp_games_on_a_gameboy_advance

Kommentar
Fra : babee

Dato : 12-11-11 21:27

okay tak for svaret troede også de kunne øvøv men tak for svaret

Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 12-11-11 21:28

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-11-11 22:44

velbekomme