/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvorfor?
Fra : frieda
Vist : 1038 gange
100 point
Dato : 08-11-11 23:14

Er der nogen, der har en forklaring på, hvorfor jeg ikke kan se følgende tip:
http://www.kandu.dk/tip21850.aspx

Stouenberg og jeg er åbenbart begge læsere af Politiken, og synes begge at "1700-kortet over København var spændende.

Han skrev ovenstående tip kl. 17:20.
Jeg så det ikke og kan stadig ikke se det under Seneste indlæg/Tips.

Ellers ville jeg selvfølgelig ikke have skrevet et tip om det samme kl. 20.39.

Men hvorfor kan jeg ikke se det (undtagen når jeg bruger linket fra Klaudi)?

Ville jo gerne undgå det samme en anden gang.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 08-11-11 23:19

Måske fordi du ikke abonnere på Smalltalk!, kan du se andre indlæg fra den gruppe?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-11-11 23:19

Måske du ikke abonnerer på smalsnak hvor det andet tip ligger.

Tag et kig i din profil

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-11-11 23:20

hmmmmm, slået med et par sekunder

Godkendelse af svar
Fra : frieda

Dato : 08-11-11 23:24

TUSIND tak for svaret.
I har helt ret.
Jeg troede, at man så alle tip, men kun fik mail på abonnements tip.

Så ved jeg det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-11-11 23:25

var så lidt

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-11-11 23:53

Citat
Jeg troede, at man så alle tip

Kan du sagtens, kræver bare at du logger ud.
hvis du er logget ud kommer alle tips og spørgsmål med på denne side http://www.kandu.dk/LastX.aspx