/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
mus, mango og muntre indslag
Fra : skingur
Vist : 765 gange
100 point
Dato : 23-05-03 22:19

http://www.kandu.dk/dk/tip/3949

er da den sødeste historie! Tillykke sus med sweeties hjemkomst og den søde nabodame!! Flere af den slags historier...og gerne i naturpleje, som jeg sandt for dyden ikke kan regne ud hvad ellers skal bruges til, om ikke gode dyrehistorier!!!!

Christina

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 110 point
Dato : 23-05-03 23:37

Ja jeg æææælsker sådanne historier, kan ikke lige huske flere liige nu, men jeg er fuld af fantastiske historier..ikke alle om dyr
Sus

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 24-05-03 02:54

Hej Mango
Skal vi så ikke begynde at glæde os til at Du lukker op for godteposen, og deler Din ud af Din skattekiste: Men lad bare mig supplere Dig lidt.

For en del år siden skulle min kone og jeg på ferie. og da vi gik ud til bilen fulgte barnebarnet på 3 år med, så han måtte lige ha' en lille ekstra muser. Så kigger han op på mig med et lille genert smil, og siger: "Det manglet mig li'e"

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 21:17

hm...der er ikke så mange der har muntre indslag, så jeg lukker og slukker her og håber lille sweetie stadig har det godt!

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 21:18

Tak for svaret mango.