/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Gør det selv cykkelværksted KBH
Fra : lham
Vist : 1537 gange
50 point
Dato : 07-11-11 07:30

Nogen der kender et sted i København ( helst den centrale del ) hvor man kan lappe cykkel mv smårep. -altså hvor der er værktøj tilstede-måske mulighed for lidt vejledning. Der skal være relevant værktøj tilstede.

dvs lige som gør det selv bilværksteder bare for cykler .

Kommentar
Fra : susss

Dato : 07-11-11 07:52

Nu nok nemmest at lappe din cykel der hjemme..har ikke hørt om nogen værksteder gør det selv med cykler men det kunne da være smart nok..Det er ret nemt at lappe et hul i en cykel slange så det tror jeg godt du kan få en god ven til at lære dig..

Kommentar
Fra : lham

Dato : 07-11-11 07:55

nu angår det min datter der lige er flyttet derover og ikke har værktøj og synes det er lidt "SU-dyrt" at give 500 kr for en lapning .Hun kan godt selv lappe.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-11-11 08:27

500 kr........det burde det sgu ikke engang koste hvis værkstedet skifter dæk og slange for at score lidt ekstra.

Hun bør se sig om i byen efter små cykelsmede i de knapt så populære kvarterer og sidegader.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 07-11-11 09:34

Man gir sku da ikke 500 kr for en lapning.
vic200

Kommentar
Fra : lham

Dato : 07-11-11 09:54

jeg synes også 500 kr er vildt, men det har hun givet-det er ikke Århus priser !

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-11-11 10:25

Cykelsmeden der jeg bor tager 45 kr for en lapning.Det er Nørrebro Kbh.
alimak

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-11-11 11:44
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-11-11 11:45

Husk at tag en køretur på dyret = det skal kører ordentligt ind

Kommentar
Fra : lham

Dato : 07-11-11 11:49

alimak

Har du adresse evt telf nr på din cykelreperatur med 45 kr for lapning, så kan datteren få et par gavekort til ham i julegave

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-11-11 12:34

Hun har nok været inde i en biks hvor den billigste cykel koster 10.000
Vesterbro, Nørrebro og Amager burde have nogle stykker.

Øøh, inden hun tog hjemmefra gav Du vel cyklen en overhaling med stramning og smøring m.m. ??

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-11-11 22:46

Du skal få det på tirsdag
alimak

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 08-11-11 03:20

Jeg ved godt at dette er en halvgammel artikel, men priserne kan umuligt være steget til 500kr siden da. Mon ikke din datter også har fået lavet andet? Strammet kæden, tjekket gear eller andet?

http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/tjeksundhed/familielivtest/ECE466284/find-den-billigste-lap-til-cyklen/

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 08-11-11 03:21
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-11-11 07:29

Citat
Jeg ved godt at dette er en halvgammel artikel, men priserne kan umuligt være steget til 500kr siden

Det skal du ikke være sikker på..
Efter de nye miljø krav om udsugning af farlige gasser kom
er der næsten ingen der lapper cykler mere, de skifter kun slange,
da de ikke vil invistere i den udsugning

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-11-11 07:30

Men køb da en dåse
http://www.weliketools.dk/product/crc-lappesskum-daekfix-5008-5011-2861/
og problemet er løst det næste ½ år.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-11-11 07:46

Citat
Efter de nye miljø krav om udsugning af farlige gasser kom
er der næsten ingen der lapper cykler mere, de skifter kun slange,
da de ikke vil invistere i den udsugning

How to......spiser Du måske en grydefuld brunkål 4 timer inden cyklen skal pumpes op

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-11-11 10:41

Ja grin du bare, men det er faktisk et miljø krav,,,

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-11-11 10:42
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-11-11 12:00

Citat
Ja grin du bare, men det er faktisk et miljø krav,

Jeg troede det var Dit sædvanlige pis

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-11-11 12:22

Citat
Jeg troede det var Dit sædvanlige pis

Jeg lukker ikke pi_ ud = men gylle.

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 08-11-11 21:41

Der er mennesker der kan styre et rumskib til månen og tilbage igen, og andre der ikke kan
lappe en cykel. Det er en fantastisk tanke at der går så forskellige mennesker rundt på jorden i
samme tidsalder.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 10-11-11 06:11

Alimak
du lovede mig adressen på cykkelreperatør med 45 kr for lapning tirsdag, du kan gøre min datter glad

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 50 point
Dato : 10-11-11 08:50

Hej
Jeg har arbejdet overtid så derfor var jeg ikke hjemme i går og kunde derfor ikke tjekke adressen på cykel smeden.
Men han er på Tagensvej 67 Jeg har snakket med ham og han tager ikke 45 kr mere, han tager nu 50kr. Og han leverer cykkelen ferdig lappet samme dag du leverer den.Tlf er 35858655.

Alimak

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 10-11-11 10:46

Tak for svaret alimak.
det bliver hun glad for

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 10-11-11 11:31

Tak selv
alimak