/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DLL filer til GTA3
Fra : mango
Vist : 490 gange
200 point
Dato : 23-05-03 22:06

Hvad skal DLL filerne hedde til GTA3, det er min stedsøn der mangler dem??
Mango

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 23-05-03 22:35

DLL filerne?? kan du uddybe dit spørgsmål en smule?

Med venlig hilsen
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-05-03 23:39

Jamen jeg har ikke forstand på det!! Når han prøver at starte spillet, spørger det efter DLL filer til GTA2 !! Har du en ide om hvad der mangles??
Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-05-03 23:41

ups..det er GTA3 bliver jeg lige korrigeret!!
sus

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 24-05-03 08:45

Hej Sus (Mango)

Det eneste jeg kan finde om GTA3 er denne side, som vist er på Hollandsk, Uha.

http://www.gamez.lv/index.php?pg=2&news_id=126

Kan du ikke prøve at komme med lidt flere oplysninger. Er det et spil? Og hvad er navnet på spillet? Her du det på en CD-rom? Hvis ja, har du så prøvet at geninstallere spillet?

Mvh
Frank

Accepteret svar
Fra : lillemig

Modtaget 200 point
Dato : 24-05-03 11:39

Jeg vil ikke gå nærmere ind i spm. om hvad DLL filer skal hedde til prg. XX", det er således at dll filer er hjælpefiler som helt klart hører til et givet prg. ! Har du programmet så har du også de dll filer som er nødvendig.
Problemet opstår ofte grundet dll filer ofte er skjulte filer, har man ikke ved evt. copy af et program sat "vis" til at vise alle filer, så får man ikke nogle filer med og programmet virker ikke.
Et lille eksempel er "Freecell", kopierer man prg fra en PC vil dll filerne også mangle, hvis man altså ikke under "vis" har sat flueben i "vis alle filer!!!"
Find det prg. og kopier der ordentligt, så virker det bare.

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 24-05-03 13:59

Hej igen Mango.
Det lyder som om at installationen af GTA3 ikke er blevet installeret helt? eller har din stedsøn husket at installeret directx? Er det en original version af GTA3 eller et rip? Kunne du måske skrive fejlmeddelelsen ordret?

Med venlig hilsen
JudAs.J.LAiR.P

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 24-05-03 19:25

Tak for svaret lillemig.
         Det vil vi prøve så!
Mango