/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Vin
Fra : nomore
Vist : 664 gange
50 point
Dato : 05-11-11 19:02

Har fået en flaske?
Tinto 2009
Juan de Juanes
Rødvin

Er den værd at proppe op eller?? skal man gemme den.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-11 19:09

En årgang 2006 koster ca. 35 kr, så drik du den bare nu

http://www.sartorvet.com/default.aspx?load=main&Data=productlist&Key=901010&torv=vintorvet

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 05-11-11 19:29

Den der gemmer til natten gemmer til katten, hvis du nu i morgen falder død om, hvad jeg selvfølgelig ikke håber, vil du ærgre dig i din himmel, selvom vinen der måske er bedre

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 60 point
Dato : 05-11-11 19:42

- synes du skal gemme den. Hvis du bliver udsat for et hjemmerøveri, kan du knalde vedkommende en på lampen - så har du da brugt den til noget fornuftigt...

God weekend

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-11-11 20:25

Citat
Den der gemmer til natten gemmer til katten,

Sikkert derfor, at den har det lidt bedre end så mange andre - mennesker..

Citat
synes du skal gemme den. Hvis du bliver udsat for et hjemmerøveri, kan du knalde vedkommende en på lampen - så har du da brugt den til noget fornuftigt...

Du siger sg_ noget, men er det så ikke synd for flasken,
mener der er returpant på skidtet?

Samt vedkommende ville jo være helt RØD / af enten det ene eller andet.

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 06-11-11 05:15

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-11-11 08:57

- velbekommen og god søndag...